הודעה לעיתונות בדבר סיום עבודותו של ברק בכר במועדון

לפני כשלושה חודשים (בקירוב), הודיע ברק בכר ליו"ר עירוני איתוראן קריית שמונה, איזי שרצקי,   כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה בעונה הבאה לקבוצה אחרת. בתקופה זו, ניסה ברק בכר יחד עם סוכנו, דודו דהן, לחפש עבורו קבוצה לעונה הבאה. משלא מצא קבוצה שתבטיח לו חוזה באותה התקופה, חזר ברק לאיזי שרצקי, התנצל על כך שביקש לעזוב וביקש לסכם במועדון לעונה נוספת. על אף שלא היה מרוצה ממעשיו של המאמן, קיבל איזי, את התנצלותו של ברק וסיכם איתו כאמור על המשך עבודתו במועדון גם בעונה הבאה.

בתקופה האחרונה החלו השניים לעבוד יחד על העונה הבאה,  איזי הודיע לברק, כי לאחר מספר שנים בהן לא עלו מספיק שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון לקבוצה הבוגרת, הוא מתכוון לחזור למדיניות המועדון ולצרף בעונה הקרובה כמה  שיותר שחקנים מקבוצת הנוער.

ביום שלישי האחרון פנתה אלונה ברקת, לאיזי שרצקי בשאלה: האם היא יכולה לסגור עם ברק בכר לעונה הבאה, זאת לאחר שלטענתה, גורם מטעם המאמן פנה אליה בנושא. מבדיקה נוספת, התברר כי אותו גורם הוא סוכנו של ברק בכר, דודו דהן. משהתבררה עובדה זו, הודיע איזי שרצקי לאלונה, כי אינו יודע אם היא תיקח את ברק בעונה  או אם לאו, אך אצלו מאמן שמסכם על חוזה לעונה הבאה ופונה מאחורי גבו לקבוצה אחרת לא יכול לעבוד יותר במועדון.

אי לכך הודיע הבוקר, איזי שרצקי, לברק בכר , כי הוא מפסיק את עבודתו במועדון החל מהיום זאת מכיוון שהתחרות על המקום השני בליגה מול קבוצת הפועל באר שבע (כאמור קבוצתו הבאה של ברק בכר) נמצאת בשיאה, דבר היוצר ניגוד אינטרסים ברור. יחד עם זאת, הוחלט כי מי שיאמן את המועדון בעונה הבאה הוא מאמן קבוצת הנוער, סאלח חסארמה, ששיחק במדי המועדון שנים רבות, שימש כקפטן הקבוצה הבוגרת בעבר ומאמן מזה כשנתיים בהצלחה רבה את קבוצת הנוער של המועדון הנמצאת במקום השלישי בליגת העל ואף הגיעה העונה עד לגמר גביע המדינה לנוער.

שתף: