,

סיקור המשחק: מ.ס. אשדוד נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: מ.ס. אשדוד נגד עירוני קריית שמונה

עירוני 'איתוראן' קריית שמונה התארחה הערב באיצטדיון הי"א למשחק פתיחת הפלייאוף העליון, שתי הקבוצות הגיעו להתמודדות כשהן צמודות בטבלה ובמאבק ישיר על הכרטיס לאירופה.
המחצית הראשונה הייתה בשליטה מקומית אך ללא מצבי הבקעה, כשאילו מנגד הקבוצה יצאה להתקפות רבות והחמיצה פעם אחר פעם ובדקה ה-37 עלתה ליתרון מוצדק משערו של מוחמד שכר. כעבור דקותיים בלבד המארחת נותרה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של רועי גורדנה אחרי עבירה קשה על לוסיו.
בתוך כך, המחצית השנייה התנהלה בשליטה של האריות הכחולים ששוב הריבו להחמיץ פעם אחר פעם, ובדקה ה-63 נעקצה בהתקפה מתפרצת שנגמרה עם דחיקה של מוסא זאקריה המחליף. יחד עם זאת, האירוע שייזכר יותר מכל אירע בדקה ה-68 כאשר נגיעת יד ברורה של בלם אשדוד לא זכתה לשריקת עונשין מ-11 מטרים אף על פי שהשופט במשחק הבכורה שלו בליגת העל בדק במערכת ה-var וחניכיו של קובי רפואה יכולים לראות עצמם מאוכזבים מאוד בצדק.
כמו כן , שער של עבדאללה חליחל נפסל בטענה לנבדל.

מהלך המשחק
מחצית ראשונה

2': כדור קרן מסוכן הורחק ע"י ההגנה הכחולה.

9': מתפרצת מסוכנת של הקריה נעצרה אצל גיל כהן לפני שהכדור הגיע ליוג'ין אנסה שהיה במצב כיבוש.

15': בעיטה טובה ברגל שמאל של רועי גורדנה הלכה מעל משקוף שערו של ברטקוש.

28': האשדודים שוב עם ניסיון הבקעה, הפעם טום בן זקן ניסה את מזלו בבעיטה שהלכה מעל השער.

37': שער של האריות הכחולים! איבוד כדור של אשדוד הגיע עד ללוסיו וזה מסר כדור מצוין לשכר שהכניע את ג'ראפי. 1:0 לקריית שמונה.

39': אשדוד נשארה ב-10 שחקנים, רועי גורדנה שראה צהוב מוקדם יותר הערב קיבל את השני והורחק לאחר עבירה על סאקו טורה.

45': המחצת ענק של אנסה: לוסיו בעט כדור חלש שעבר את ג'ראפי, אנסה הצליח להגיע לכדור אבל בעט החוצה, איזו החמצה של הגנאי!

מחצית שניה

57': שוב החמצה גדולה של יוג'ין אנסה: החלוץ בגנאי באחד על אחד נגד ג'ראפי, אנסה לא הצליח להכניע את השוער האשדודי.

63': המארחת חוזרת למשחק! שער בכורה חלומי למוגיס זקריה, החלוץ הגנאי קיבל כדור נהדר מטום בן זקן ובנגיעה הראשונה שלו הכניע את ברטקוש. אשדוד משווה ל-1:1.

68': אירוע חריג נרשם ע"י השופט כאשר מערכת ה-VAR קראה לשופט לבדוק פנדל ברור לטובת הכחולים, השופט הלך למסך ראה נגיעת יד ברורה של ננאד סבטקוביץ' אך זה לא שרק פנדל לזכות קריית שמונה.

90+8': השופט דרור כהן שרק לסיום, 1:1 בין מ.ס. אשדוד לעירוני קריית שמונה.

 

לקבוצה של קובי רפואה אין הרבה זמן לנוח מכיוון שכבר ביום שלישי הקרוב (6.4, שידור ישיר בספורט 1) תצא שוב למשחק חוץ במסגרת המחזור ה-28 בליגת הבורסה לניירות ערך.

 

כתב: אושר כהן

שתף: