,

סיקור המשחק: הפועל רעננה נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: הפועל רעננה נגד עירוני קריית שמונה

עירוני 'איתוראן' קריית שמונה התארחה הערב באצטדיון 'המושבה' אצל הפועל רעננה בידיעה כי היא חייבת לחזור מהמשחק הזה עם נקודות על מנת לא להגיע למאזן זהה בנקודות אל הפועל רעננה שנמצאת מתחת לקו האדום. ולמרות משחק לא טוב ידעו האריות הכחולים לצאת עם נקודה יקרה ששמרה על פער שלושת הנקודות מהקו האדום.

קריית שמונה במחצית ראשונה חלשה להחריד ירדה בפיגור 1:0 כשהיא לא מסכנת ולו פעם אחת את שערו של שוער הפועל רעננה אסף צור. ובמחצית שנייה קצת יותר טובה מצאה את הרשת בבעיטה הראשונה למסגרת על ידי מוחמד שכר המחליף שמנע הפסד.

מהלך המשחק:
מחצית ראשונה:
דקה 12: הזדמנות ראשונה במשחק נופלת לזכות המארחת כשנגיחה של יואב תומר פגשה את משקוף השער.

דקה 15: חור בהגנת קריית שמונה הותיר את חלוץ רעננה קייס גאנם לבד מול גד עמוס וזה הכניע את השוער. אך, לאחר בדיקת ה-var השער נפסל בגין טענה לכיבוש בעזרת היד.

דקה 33: כדור קרן לזכות האורחת הוביל למתפרצת של הפועל רעננה כשקייס גאנם מוצא בבעיטה חזקה את יואב תומר חופשי וזה רץ באין מפריע מול גד עמוס ובבעיטה חדה לפינה מעלה את קבוצתו ליתרון.

דקה 43: מזל גדול לאריות הכחולים כששוב גאנם נותר חופשי ברחבה ובעט בנגיעה כדור שהלך גבוה מעל לשערו של עמוס.

מחצית שנייה:
דקה 49: בעיטה חזקה של ירדן כהן מתוך הרחבה סחטה הדיפה גדולה מצד גד עמוס שמנע יתרון כפול.

דקה 81: קריית שמונה מאזנת את התוצאה , מוחמד שכר מנצל ערבוביה ברחבה ובבעיטה חזקה מתוך הרחבה מצא את צור לא מוכן שהדף לתוך שערו וכבש שער ראשון מזה ארבעה משחקים.

דקה 85: כמעט מהפך, שוב ערבוביה ברחבת רעננה ושוב זה חלוץ האורחת שמגיע ראשון לכדור אך, הפעם יואל אבוחצירה בעט בסיבוב במעט מעל משקוף השער. הזדמנות מעולה שהולכת לאיבוד.

בעוד כשבוע ביום שלישי הבא בשעה 19:00 חוזרים למשחק ביתי נגד הפועל חיפה, עוד משחק חשוב ביותר עבור הקבוצה.

 

כתב: דור ביטון

שתף: