,

סיקור המשחק: בית"ר ירושלים נגד עירוני 'איתוראן' קריית שמונה – ליגת WINNER | מחזור 6

עירוני ׳איתוראן׳ קריית שמונה התארחה הערב (שבת, 20:00) באצטדיון טדי אצל בית״ר ירושלים, במסגרת המחזור השישי של ליגת WINNER.
במחצית הראשונה, המשחק היה מאוזן, כשהאורחת הצפונית הייתה המסוכנת יותר מבין השתיים, נדב נידם העלה את חניכיו של ברדה ליתרון בדקה ה26, לאריות הכחולים היו עוד מספר הזדמנויות להכפיל את היתרון כבר במחצית הראשונה, כולל פנדל שהקפטן חבשי החמיץ, אך כ-5 דקות בלבד מפתיחת המחצית הראשונה וכדקה וחצי לאחר החמצת ענק של סילבה הגיע שער השוויון מרגליו של פטריק טוואמסי.
לאחר שער השוויון המארחת מהבירה שלטה בקצב המשחק, כשהתקשתה לחצור מצבים מסוכנים בזכות משחק הגנה מעולה של קריית שמונה, ואותה תוצאה שקבע טוואמסי הייתה גם תוצאת הסיום של ההתמודדות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 10: אבו רומי השתחרר נהדר ובעט נפלא מחוץ לרחבה, אך הכדור פגש את הקורה.

דקה 17: הגבהה של בית״ר הגיעה אל ראשו של אורי דהן, שנגח אל חלקו העליון של המשקוף.

דקה 26: גוללל!! 1:0!! חילוץ כדור נפלא של בילאל שאהין הותיר אותו ואת נדב נידם לבד מול בלם בודד של בית״ר, בילאל מסר לנידם שבעט את הכדור לרשת והעלה את הקבוצה ליתרון.

דקה 45+1: סילבה ביצע עבירה על ז׳ארדל, לייבה קבע כי אין פנדל, אך צוות ה-VAR קרא לו למסך, לאחר בדיקת ה-VAR לייבה שינה את החלטתו וקבע כי יש פנדל לקריית שמונה.

דקה 45+3: עאיד חבשי החמיץ את הפנדל לאחר הצלה טובה של סילבה, שתיקן את טעותו.

מחצית שנייה:

דקה 47: עם פתיחת המחצית השנייה ז׳ארדל קיבל כדור נפלא מאבו רומי ונותר לבדו מול סילבה, אך החמיץ את ההזדמנות הגדולה להכפיל את היתרון.

דקה 50: 1:1, טוואמסי כובש ומשווה את התוצאה.

דקה 54: אבו רומי הוציא כדור רוחב מעולה, נידם עם החמצה גדולה שלח את הכדור מעל המשקוף.

דקה 81: ז׳נו בעט מחוץ לרחבה, הכדור הלך סנטימטרים מעל המשקוף של צור.

דקה 83: מרסלן כבש את ה-2:1, אך השער נפסל בעקבות עבירה על שי בן דוד לפני הבעיטה.

במחזור הבא (שבת 19.10, 18:45) תתארח עירוני ׳איתוראן׳ קריית שמונה באצטדיון גרין, אצל מכבי בני ריינה, במסגרת המחזור השביעי של ליגת WINNER, פרטים נוספים בהמשך.

 

כתב: עוז בן שבת

שתף: