,

לקראת המשחק: מכבי נתניה נגד עירוני 'איתוראן' קריית שמונה – ליגת WINNER | מחזור 4

עירוני 'איתוראן קריית שמונה תתארח הערב (שבת, 20:00) באיצטדיון בנתניה אצל מכבי נתניה במסגרת המחזור הרביעי בליגת winner. שידור ישיר באפיק 52 בשלט (ספורט 2) החל מהשעה 19:45.

כאמור, חניכיו של שי ברדה יקוו ליצור מומנטום חיובי לאחר הניצחון במחזור החולף ולצאת עם נקודות שבוע שני ברציפות, דבר שלא קרה מאז עונת 2021/2022.

מנגד, המארחת מכבי נתניה תנסה להתאושש מול קריית שמונה ולרשום נקודות ראשונות לעונה לאחר שבשלושת המחזורים הראשונים רשמה קבוצתו של מרקו בלבול שלושה הפסדים ברציפות והיא מגיעה להתמודדות מהמקום האחרון בטבלה.

בנושא אחר, עיריית נתניה הודיעה כי לקראת המשחק הערב היא תחלק לכרטיסים לכל אוהד מפונה אשר ירצה להגיע להתמודדות בין שתי הקבוצות.
הכרטיס יינתן בכפוף להצגת תעודה מזה, במידה ואב ירצה לקחת את בנו/בתו יצטרך להציג רישום בספח התעודת זהות.
עדיין ניתן להירשם בקישור שפירסם המועדון שלשום (חמישי) על מנת לקבל כרטיס כניסה בחינם.

בצד הכחול, במהלך השבוע האחרון שוחח הצוות המקצועי עם השחקנים והחמיא להם רבות על יכולת הקבוצה במשחקים האחרונים וכי ראה המון דברים חיוביים והם מצפים מהם להמשיך כך לאורך כל הדרך גם כשהתוצאות פחות טובות.
יחד עם זאת, בקבוצה מודיעים לעובדה כי אחוז ניצול ההזדמנויות אליהן מגיעים השחקנים אינו גבוה, דבר עליו עובדים רבות באימונים וישנה תקווה כי כבר במשחק הקרוב יחל שינוי בנושא זה.

מבחינה מקצועית, לרשותו של הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא לחלוטין לאחר שהקשר סאקו בנגורה שנפצע והוחלף בניצחון על עירוני טבריה , נבדק במהלך השבוע החולף ולא נמצא סממנים של פציעה מלבד כיווץ קל והוא יעמוד לרשות הצוות המקצועי הערב.

לעומת זאת, מי שכן ייעדר מהסגל הוא הקשר אריאל שירצקי שנמצא בשיקום לאחר הניתוח שעבר ברצועה הצולבת כאשר גם הקשר אופיר בנבנישתי בספק למשחק.

בצד של הקבוצה מעיר היהלומים ישנו לחץ רב לאחר פתיחת העונה הרעה מבחינתם, שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה.
בקבוצה של מרקו בלבול בונים רבות על המשחק הערב בכדי לשים את התקופה הלא טובה מאחוריהם ולצאת לדרך חדשה לפני שיווצר כדור שלג גדול יותר שעשוי לזעזע את המערכת, דבר אותו שידרו לשחקני הקבוצה במהלך כל השבוע החולף.
מבחינה מקצועית, מי שיעמוד לרשות הצוות המקצועית לראשונה העונה הוא הבלם עוביידה חטאב שחתם רק ביום רביעי האחרון בקבוצה , בשעות האחרונות של חלון ההעברות.
יחד עם זאת, מי שעדיין נמצא בספק והחלטה לגבי כשירותו תתקבל בסמוך למשחק הוא החלוץ איגור זלטאנוביץ' שסובל מפציעה בעקבותיה נעדר גם במשחק הקודם, במידה וזלאטנוביץ' לא יהיה כשיר מי שימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הראשון הוא אקס ק"ש איתמר שבירו.

כמו כן, אקס נוסף של המועדון הצפוני הוא הבלם איתי בן שבת שייעדר אף הוא בעקבות פציעה.

 

כתב: דור ביטון

שתף: