,

סיקור המשחק: עירוני 'איתוראן' קריית שמונה נגד עירוני טבריה – ליגת WINNER | מחזור 3

עירוני ׳איתוראן׳ קריית שמונה אירחה הערב (שבת, 20:00) את עירוני טבריה, למחזור השלישי של ליגת העל WINNER.
המחצית הראשונה הייתה בשליטה כחולה, והשער הראשון הגיע כששחקן הרכש החדש נדב נידם בעט נהדר מחוץ לרחבה, והסטה של בן והבה קבעה 1-0 במחצית, לאחר השער המשיכה לתקוף ולתקוף אך לא מצאה את רשתו של טננבאום, המחצית השנייה הייתה אף יותר בשליטתה של המארחת, כשהחמצות רבות ממצבים מסוכנים גרמו ללחץ בקרב האריות הכחולים, שכן עירוני טבריה עדיין יכולה להשוות את המשחק, אך לאחר דקות מעולות של הגנת ק״ש שמנעו את שער השוויון מספר פעמים, השוער אסף צור רשם בישול בכורה בכחול-לבן, כשכדור ארוך שלו מצא את ראשו של יאיר מרדכי, שהקפיץ עם הראש מעל טננבאום, וקבע את תוצאת המשחק.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 4: דודי טוויטו בעט בעיטה נהדרת, טננבאום עצר ומנע את היתרון המהיר.

דקה 23: גוללללל!!! 1-0!!! נדב נידם קיבל את הכדור החוזר לאחר קרן, השתלט עליו ובעט נהדר, הכדור פגע בבן והבה בדרך ונכנס אל השער.

דקה 40: אבו רומי חטף את הכדור מהשוער, מסר לאלפרדו, שנותר מול שער ריק אך רשם החמצה ענקית.

מחצית שנייה:

דקה 65: סילבה המחליף קיבל את הכדור בכנף, חתך למרכז, ובעט, אך לא מצא את המסגרת.

דקה 74: יאיר מרדכי בנגיעה הראשונה שלו בכדור בעט נהדר, טננבאום הדף, הכדור החוזר הגיע אל ראשו של אבו רומי שיכל לכבוש את השני, אך פספס בגדול ולא מצא את המסגרת.

דקה 76: סילבה נתן כדור נהדר למרדכי, שהיה פנוי לבדו מול השער, אך מרדכי פספס הזדמנות גדולה להכפיל את היתרון ובעט החוצה.

דקה 85: סילבה השאיר כדור מעולה לוודג׳ה, וודג׳ה בעט נהדר אך הכדור פגע במשקוף, סילבה נגח את הכדור החוזר וסחט הצלה נהדרת של טננבאום.

דקה 87: שוב זהו סילבה שנכנס נהדר למשחק, כשהפעם בעיטה חזקה שלו מ17 מטרים הלכה סנטימטרים ספורים מעל המשקוף.

דקה 96: גולללל!!! 2-0!!!! אסף צור עם כדור ענק בישל ליאיר מרדכי, שעם צ׳יפ גדול עם הראש הקפיץ מעל טננבאום וקבע את תוצאת המשחק.

במחזור הבא(שבת, 20:00) תתארח עירוני ׳איתוראן׳ קריית שמונה אצל מכבי נתניה, למחזור הרביעי של ליגת העל WINNER, פרטים נוספים בהמשך.

 

כתב: עוז בן שבת

שתף: