,

לקראת המשחק: בני סכנין נגד עירוני קריית שמונה

לאחר ההפסד הכואב במחזור האחרון תצא הערב עירוני 'איתוראן' קריית שמונה למשחק חוץ באצטדיון 'דוחא' בו תפגוש את בני סכנין (18:45 שידור ישיר בספורט 5 stars). הקבוצה תרצה להמשיך להציג לפחות את אותה היכולת אשר הציגה בשבוע שעבר אך, הפעם תקווה גם לנצל את המצבים ולחזור עם נקודות סופר חשובות ממשחק קשה מאוד. כאמור, לאחר 6 מחזורים קריית שמונה נמצאת במקום ה-12 בטבלה עם 5 נקודות בלבד מתוך 18 אפשריות ושתי נקודות בלבד מעל לקו האדום.

מנגד, קבוצתו של שרון מימר בני סכנין מגיעה להתמודדות הערב לאחר שגברה בשבוע שעבר על מ.ס. אשדוד בחוץ ורשמה את ניצחונה השני בסך הכל לעונה. במועדון מהמגזר מקווים כי הניצחון הקנה ביטחון לשחקנים והיכולת תשתפר ואף תקווה לייצר לראשונה העונה צמד ניצחונות רצופים ותוך כדי להמשיך לסבך את שכנתה הצפונית בטבלה.

בצד הכחול, הקבוצה תצא בשעות הצהריים המאוחרים ישירות אל האצטדיון בסכנין כשבניגוד למנהגה מאחר ומדובר בנסיעה קצרה באופן יחסי, לא תצא לבית מלון. בתוך כך, במועדון היו אמנם מאוכזבים מתוצאת המשחק נגד הפועל חדרה אך, יצאו מעודדים מהיכולת שהציגה הקבוצה. מאמן הקבוצה עמיר נוסבאום עבד עם השחקנים על מה שעוד יש לשפר על קבלת ההחלטות וניצול המצבים שלוקה בחסר דבר אשר בלט לעין במשחק האחרון.
מבחינה מקצועית, הצוות המקצועי ייחסר הערב את הבלם המוביל עאיד חבשי שספג כרטיס אדום בהפסד לחדרה והוא ירצה עונש הרחקה. יחד עם זאת, מי שעוד נמצא בספק הוא הקשר הרומני אובידיו ביק שנעדר גם ממשחקה האחרון של הקבוצה עקב פציעה והוא בספק גם להתמודדות הערב.

בצד של בני סכנין, דיברו כל השבוע האחרון על המשכיות דבר אשר יכול להקנות שקט וייצבות למועדון לאחר פתיחת העונה המאכזבת מבחינתם לדברי אנשי המועדון לאור ההשקעה הרבה בקיץ. בסכנין דיברו עם השחקנים בימים האחרונים כי ניצחון נוסף ידביק חזרה את הקבוצה אל החלק העליון של הטבלה וכי מבחינתם מדובר במשחק של צומת דרכים.
מבחינה מקצועית, השוער המחליף גד עמוס ימשיך לקבל את הקרדיט בין הקורות לאור היכולת המאכזבת של מחמוד קנדיל שיישב על הספסל. כמו כן, מימר יבצע שני שינויים נוספים ב-11 שלו כשהראשון הוא הצבתו של חגי גולדנברג כמגן ימני במקומו של הזר ניקולה טרקוביץ' שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. שינוי נוסף ומשמעותי יותר הוא חזרתו של הקשר האחורי מרואן קבהא אל ההרכב לאחר שזה התאושש מפציעה וצפוי להחליף את ניר לקס. יחד עם זאת, מי שימשיך להיעדר הוא החלוץ אנתוני וארן שטרם רשם דקת משחק אחת במגי הליגה בקבוצתו החדשה.

 

כתב: דור ביטון

שתף: