סיקור המשחק: עירוני איתוראן קריית שמונה נגד הפועל באר שבע

עירוני 'איתוראן' קריית שמונה פתחה אחה"צ (שבת) שבוע עמוס עם שלושה משחקים כשאירחה את מוליכת הטבלה הפועל באר שבע, במשחק הבכורה של סלובודאן דראפיץ' על הקווים וקיוותה לצאת לדרך חדשה. אך, למרות שהחזיקה יותר בכדור המארחת סבלה מטעויות קשות בחלק האחורי שאיפשרו לאורחת להוליך במחצית 2-0.
במחצית השנייה המשיכו חניכיו של דראפיץ' לתת את הטון בתוספת מספר חילופים ששינו את המאזן על כר הדשא אך, צימקו את התוצאה רק בדקה ה-84 משערו של איתמר שבירו. בקבוצה עוד קיוו לרשום שיוויון דרמטי אך, הרחקה מיותרת לחלוטין של הבלם הצעיר איתי בן שבת סתם את הגולל על התקוות שהופכו באיצטדיון.

מהלך המשחק:
מחצית ראשונה:
דקה 14: הזדמנות ראשונה במשחק נפלה לרגלייה של הפועל ב"ש כשהמגן השמאלי הלדר לופס חדר לרחבה ושיחרר בעיטה חזקה שנעצרה רק בקורת השער ומשם יצאה לחוץ.

דקה 18: הפועל ב"ש עולה ליתרון 1-0, טעות קשה של איתי בן שבת שהכשיל באופן סתמי את החלוץ האורח ניקיטה רוקאביצה על שפת הרחבה. רמזי ספורי לקח את הכדור החופשי ובעט בעוצמה אל בין חיבורי הקורות של ברטקוש וקבע יתרון מוקדם.

דקה 23: שוב הייתה זו האורחת שהגיעה להזדמנות טובה, הפעם איתי שכטר נותר חופשי ברחבה ונגח מחמישה מטרים אך, ברטקוש בעצירה גדולה הדף לקרן.

דקה 43: קריית שמונה יצאה קדימה אך, החזרת כדור רעה של ג'עפר למרכז המגרש מצאה את ספורי וזה במסירת עומק הותיר את רוקאביצה אחד על אחד מול ברטקוש, כשהאחרון לא התבלבל ובעט בעוצמה לרשת וקבע 2-0 להפועל ב"ש.

מחצית שנייה:
דקה 84: לאחר דקות ארוכות ללא הזדמנות ממשית למי משתי הקבוצות, הגיע השער המצמק של קריית שמונה. ג'עפר בכדור רוחב מצוין הותיר את שבירו המחליף מול שער חשוף וזה בגליץ' גילגל אל הרשת החשופה וצימק את התוצאה ל2-1.

דקה 88: הפועל ב"ש שיחקה על מתפרצות על מנת לשמור על התוצאה, כדור ארוך שנשלח לעברו של שגיב יחזקאל הוביל לעבירה מיותרת של בן שבת הצעיר שתפס אותו בחולצה אף על פי שהיה לו כרטיס צהוב וזה ראה את הצהוב השני והאדום.

תוצאת סיום: הפועל ב"ש מנצחת 2-1 את קריית שמונה.

כאמור, הקבוצה פתחה הערב שבוע עם שלושה משחקים, ותפגוש כבר ביום רביעי הקרוב באיצטדיון 'טדי' את הפועל ירושלים למשחק תחתית סופר חשוב להמשך העונה. המשחק יתקיים בשעה 19:00 שידור ישיר יועבר בספורט 5 לייב ערוץ 58 בשלט.

כתב: דור ביטון