,

ראיון חג עם שיר צדק

לרגל החג ולקראת המשחק מול מכבי פ"ת (שבת,19:30 כניסה חופשית!), כתב האתר, זיו מעוז, בראיון עם בלם וקפטן הקבוצה, שיר צדק. וגם.. כמה דברים שלא ידעתם על שיר צדק.         

שאלה: השנה פתחנו טוב את הליגה בניגוד לשנה שעברה, מתחילים לפתח ציפיות?

"אני חושב שק"ש בשנים האחרונות התחילה לפתח לעצמה ציפיות, אנחנו עובדים קשה באימונים, ומוציאים מעצמנו את הכי טוב שאנחנו יכולים. אני חושב שזה טוב שיש ציפיות זה מראה משהו על הדרך של המועדון."

בשנותיה הלא רבות בליגת העל, ק"ש זכתה כמעט בכל תואר אפשרי: אליפות המדינה, גביע המדינה, גביע הטוטו ושלב הבתים של הליגה האירופית. איפה ק"ש ממוקמת בעיניך בהתייחס לצמד המילים "מועדון גדול" ולמה?

אני חושב שקריית-שמונה היא מועדון שגדל. מבחינת מועדון אנחנו עדיין לא "מועדון גדול", כי מועדון גדול זו מסורת של שנים רבות וגם קהל גדול אבל בהחלט יש לנו הפוטנציאל לכך. אני מקווה שהקהל יהיה יותר מחובר ויתמוך בנו, אני חושב שאם נמשיך לעבוד קשה ולהתברג בצמרת לאורך שנים נוכל בהחלט להיקרא "מועדון גדול".

עד עכשיו ההגנה טובה, ספגנו רק שער אחד. מה לדעתך סוד ההצלחה?

"זה עדיין מוקדם אבל עד עכשיזה בהחלט נראה טוב ואני מאמין שכך יהיה גם בהמשך. אין כאן סוד הוא אבל אני יכול להגיד שאחת הסיבות היא שכולם עובדים טוב יחד. אנחנו מתחילים עונה שנייה עם אותו סגל שחקנים. יש יותר תיאום, וזה בסיס טוב בהחלטה להצלחה. צריך להמשיך ולעבוד קשה".

מה המטרות שלך באופן אישי, ושל הקבוצה לעונה הזאת?

המטרות שלי הן להתקדם בהבנת המשחק שלי, בכוח ובמהירות. מבחינה קבוצתית כמובן שלהמשיך להיות בצמרת ולשאוף כמה יותר גבוה.

רבים מדברים על הצלחת מאמן הקבוצה, ברק בכר, שהוא מאמן צעיר יחסית. ספר קצת על ברק, על מערכת היחסים ועל רמת האימונים.

ברק הוא בחור מאוד יסודי, קפדן ועובד קשה, וזה סוד ההצלחה שלו. יש אנשים שלא יודעים את זה בגלל שהם לא עובדים איתו באופן יומיומי. מי שמכיר אותו טוב, יודע שהוא מבין מאוד את "נפש השחקן" ומחובר מאוד לשחקנים.

בתור הקפטן, אתה חושב שמצפים ממך ליותר?

כן, בתור שחקן שכבר שמונה שנים במועדון ואחד השחקנים שמובילים את הקבוצה, כמובן שיש ציפיות ויש אחריות אך זה חלק מהתפקיד והמקצוע וצריך לדעת למנף את זה כמה יותר.

 

הנהלת המועדון יצאה במבצע חסר תקדים של משחקים בחינם ועוד משחקים בחמישים שקלים (מחיר אחיד לכולם), כל זאת על מנת למשוך קהל. מה אתה חושב על הקהל של קריית שמונה, ועד כמה הוא משמעותי בעיניך?

"כמו שאמרתי קודם לכן בשאלה על מועדון גדול, קריית-שמונה זה מועדון שנמצא בצמרת של הכדורגל הישראלי, אבל.. בלי מספיק אוהדים. אני חושב שאם הקהל יגיע ואני מאמין שאם הזמן זה אכן יקרה, אז תיווצר מסורת ארוכה וטובה בק"ש. הקהל הוא ללא ספק חלק חשוב מאוד בהוויה של מועדון."

בשבת הקרובה, אנחנו פוגשים את מכבי פ"ת של רן בן שמעון, שניצחה במחזור האחרון. מה עובר לקראת המשחק?

"קודם כל אני מקווה שנמשיך ביכולת הטובה ונציג כדורגל חיובי. אני חושב שצפוי לנו משחק קשה, מכבי פתח תקווה היא קבוצה  עם סגל טוב ויש לה מאמן שהקבוצות שלו מאוד מחוברות ועומדות טוב על המגרש, כך שלא יהיה קל אך נעשה הכל כדי לנצח"

ועכשיו…. כמה דברים שלא ידעתם על הקפטן שלכם – שיר צדק:

# כל יום בבוקר הוא לוקח את ביתו הילה לגן.

# המאכל האהוב עליו הוא דג סלומון.

# שיר לא אכל שלוש שנים פיצה.

# בזמן הפנוי שלו הוא אוהב לשחק עם הבת שלו.

שתף: