עירוני קרית שמונה – הפועל פתח תקווה

עירוני קרית שמונה - הפועל פתח תקווה

במסגרת המחזור ה-21 ק"ש מארחת את הפועל פ"ת לקרב קצוות.
ק"ש מגיעה למשחק אחרי ההפסד הכואב לבית"ר בטדי, במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולצמק את הפער ממכבי ת"א שלפני המשחק עמד על ארבע נקודות. חשוב לציין שבמהלך חלון ההעברות ביצעה ק"ש רכש כאשר הגיעה שמעון אבוחצירא(שפתח היום בהרכב). ק"ש גם שחררה שני שחקנים, דור ז'אן שעבר להפועל פ"ת, ומשה אבוטבול שעבר לרעננה, אני מאחל להם הצלחה בקבוצות החדשות ובהמשך דרכם.

בכר פתח עם המערך הרגיל(4-3-3) כאשר בחוד פתח בהופעת הבכורה המחודשת שלו שמעון אבוחצירא. בשער עלה גיא חיימוב, בהגנה עלו דלמוני(6), צדק(5), פרננדז(3), ועזאם(77), בקישור עלו בראון(15), רוצ'ט(23), וקהת(19), ובהתקפה עלו מנגה(11), עבאד(7), ואבוחצירא(9).
פ"ת פתחה עם ארבעה שחקני רכש בהרכב. הם עלו בהרכב הבא: דרשלר(1), צ'ימזי(2), אורמוש(4), טוקורה(21), אראל(23,רכש), צעירי(10), בן בן-יאיר(7,רכש), דיין(8), גביש(26,רכש), תורג'מן(27,רכש), והירש(29).
המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של ק"ש ובדקה ה-16 הגיע השער הראשון, הרמה של דלמוני לרחבה מגיעה לרגליו של אבוחצירא אשר לא מתבלבל ודוחק מקרוב את ה1-0 של ק"ש, שער ראשון של אבוחצירא בהופעת הבכורה המחודשת שלו.
תשע דקות חלפו ואבוחצירא הכפיל את התוצאה! עזאם מעביר כדור רוחב שמגיע לאבוחצירא אשר ממצב נוח שוב בועט פנימה, משלים הופעת בכורה חלומית וקובע 2-0 לקרית שמונה!!!!!
חלפו עוד ארבע דקות ואבוחצירא מוסיף גם בישול למנגה אשר בועט לפינה השמאלית של דרשלר וקובע 3-0 מהיר לק"ש!!!!!
בדקה ה-57 בכר מבצע חילוף כפול כאשר: אבוחצירא(9) יוצא ומזרחי(8) נכנס. בחילוף השני מנגה(11) יצא, וקולה(10) נכנס.
בדקה ה72 שחר הירש(29) צימק את התוצאה ל3-1-.
בדקה ה-74 בכר ביצע את החילוף השלישי כשדלמוני(6) יצא ואלקיים(14) נכנס.
בדקה ה-84 פ"ת מצמקת את התוצאה ל3-2 ומכניסה את אוהדי ק"ש ללחץ.
ק"ש לא התרגשה מהשער השני של פ"ת, שמרה על היתרון וניצחה 3-2.
אני יוצא מרוצה מהשחק מכיוון שבמחצית הראשונה שיחקנו מצוין. אך במחצית השנייה אנחנו צריכים להישאר עם הרגל על הגז ולהמשיך לשחק כדורגל טוב כמו שאנחנו יודעים.
ביום רביעי יש משחק גביע חשוב מול מכבי ת"א, אני מבקש מכל קהל האוהדים לבוא ולעודד את הקבוצה.
שיהיה שבוע טוב ובהצלחה!!!!

 

שתף: