,

עדכונים ממירלו: סיום המחנה במירלו, התארגנות המועדון לקראת צ'כיה.

עדכונים ממירלו: סיום המחנה במירלו, התארגנות המועדון לקראת צ'כיה.

עירוני איתוראן קריית שמונה תסיים מחר (ראשון) בבוקר את שהותה במחנה האימונים במירלו שבהולנד ותצא לצ'כיה לקראת משחק הסיבוב השלישי מול סולבאן ליברץ.

אחרי עשרה ימים מלאים על אדמת הולנד, תסיים מחר בבוקר, עירוני איתוראן קריית שמונה, את מחנה האימונים במירלו  ותצא לעיר ליברץ שבצכיה על מנת להתכונן למשחק הראשון מבין שניה מול קבוצת סלובן ליברץ.

תחילה חשבו במועדון להמריא לצ'כיה בטיסה מבריסל ביום שני הקרוב על מנת להתחיל בהכנות למשחק כבר ביום שלישי, אך העניין נתקל במספר קשיים בניהם בין היתר: מיקום בטיסות, העברות ארוכות של ציוד הקבוצה וכדו'.  מבירור שערכו אנשי המועדון, הובהר להם כי קיימת דרך פשוטה יותר לנושא וכי ניתן לעשות את הדרך לצ'כיה מהולנד בנסיעה ישירה (6 שעות לכל היותר) ללא צורך בטיסות.

יו"ר המועדון איזי שרצקי ששמע על הפתרון המסתמן, הורה להזמין לקבוצה אוטובוס קומתיים מרווח במיוחד (מיועד לכ -90 נוסעים) וכן להקדים את סיום המחנה ולצאת לצ'כיה כבר בראשון בבוקר על מנת להגיע לעיר ליברץ מוקדם יותר ולאפשר לשחקנים התאקלמות נוחה בצ'כיה עם הגעתם למלון ביום ראשון בערב.

כמו כן ביקש הבעלים לסגור מבעוד מועד, מגרשי אימון נוספים לקבוצה מלבד האימון הרשמי אשר אמור להתקיים ביום רביעי באצטדיון של ליברץ על פי חוקי אופא.  בהתאם לכך תערוך הקבוצה שלושה אימונים על אדמת צ'כיה בימים: שני שלישי ורביעי.

מסיבת העיתונאים של הקבוצה תתקיים בשעה 18:30  ביום רביעי הבא בצטדיון הבייתי של קבוצת סלובאן ליברץ ולאחר מכן, באותו אצטדיון כאמור, בשעה 19:00 (שעת המשחק על פי שעון צ'כיה) תערוך קריית שמונה את האימון האחרון שלה לקראת המשחק באצטדיון.

כ-50 אוהדי קריית שמונה צפויים להגיע לליברץ

כ-50 אוהדי קריית שמונה צפויים להגיע למשחק בליברץ זאת לפי ההערכות המועדון בהתאם לבקשות אוהדי הקבוצה לכרטיסים למשחק והודעות של אוהדים אשר כבר סגרו טיסות למשחק בשבוע החולף. אוהדים נוספים הודיעו במהלך השבוע  כי גם הם מתכוונים לסגור טיסה למשחק אך זאת מיד ביום שני הקרוב לאחר צום תשעה באב.

 

 

שתף: