,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה אירחה הערב את מכבי פתח תקווה באיצטדיון עכו, המארחים הגיעו למשחק לאחר ניצחון חוץ חשוב על מ.ס אשדוד ומנגד האורחים הגיעו לאחר הפסד 2-1 בביתם לביתר ירושלים ורצו להשכיח את ההפסד המאכזב.

הזדמנות הראשונה של המשחק הגיעה מצידה של עירוני קריית שמונה לאחר שסאן מנחם פרץ את הגנת מכבי פתח תקווה וניסה את מזלו מ-18 מטרים אך פיספס את המסגרת.

עירוני קריית שמונה עולה ליתרון כבר בדקה ה-13 לאחר הגבה של סאן מנחם מצד שמאל לתוך הרחבה והגנת פתח תקווה הרחיקה בצורה רעה אחורה והבלם מרכוס דניז השתלט על הכדור,הטה את הבלם והבקיע מזוית קשה.

ארבע דקות חלפו ועירוני קריית שמונה עולה ל2-0 לאחר מסירת עומק נהדרת ממרכז המגרש של אמיר נאסר אל עבר שובל גוזלן ולאחר מאבק עם בלם מכבי פתח תקווה על הכדור גוזלן  הבקיע את השני לטובת עירוני קריית שמונה.

בדקה 32 עירוני קריית שמונה שוב מגיעה להזדמנות מצוינת לאחר מסירה טובה של דיידיה ברוסו אל שובל גוזלן שמסר כדור רוחב מצוין אל עבר נייגל הסלביינק אך בלם פ"ת תומאס סיבוק עצר את הכדור מרגליו של של הסלביינק.

בדקה ה-36 יובל אבידור מוחלף על ידי מנור סולומון הצעיר לאחר שהחלוץ נפצע

בדקה ה-38 האורחים הגיעו להזדמנות ראשונה לאחר שהקשר סוטיריס ניניס ניסה את מזלו ובעט מ-16 מטרים אך בעט מעל השער.  

שני הקבוצות יורדות למחצית ביתרון מובהק של עירוני קריית שמונה 2-0

עם פתיחת המחצית השניה שני הקבוצות ערכו חילופים כאשר בשורות עירוני קריית שמונה הוחלף עידו דוידוב שהיה מצוין לאורך כל המחצית הראשונה על ידי איסמעיל ריאן, בשורות מכבי פתח תקוה הוחלף הבלם תומאס סיבוק המאכזב על ידי עידן אהדנני הצעיר.

חילוף שני של עירוני קריית שמונה כאשר אחמד עאבד נכנס למשחק ומחליף את נייגל הסלביינק שהיה מצוין לאורך דקות המשחק

בדקה ה-76 מכבי פתח תקווה מצמקת את התוצאה ל2-1 לאחר שאורי מגבו העביר רוחב לגרגורי טאדה שהשתלט על הכדור, הסתובב ומצא את הפינה של איתמר ניצן.

חילוף אחרון בעירוני קריית שמונה, איאד אבו עביד מחליף את אמיר נאסר.

בדקה ה-89 עירוני קריית שמונה עולה ה3-1 לאחר שאבו עביד העביר כדור עומק ענק לשובל גוזלן שהשלים צמד גדול.

עירוני קריית שמונה מנצחת 3-1 את מכבי פתח תקווה.

 

 

 כתב: ירין שושן

שתף: