,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל מגדל העמק – גביע המדינה סיבוב ח'

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל מגדל העמק - גביע המדינה סיבוב ח'

עירוני "איתוראן" קריית שמונה פגשה הערב את הפועל מגדל העמק מתחתית ליגה א' בסיבוב ח' בגביע המדינה, ובסיומו של ערב קשה השכילה הקבוצה להעפיל אל שלב שמינית הגמר לאחר ניצחון קטן 1-0. חניכיו של סילבס שלטו לאורך כל המשחק ויכלו כבר שתי דקות מן הפתיחה לעלות על לוח התוצאות אך איסמעיל ריאן החמיץ שער בטוח משני מטרים. יחד עם זאת, למרות שליטה ברורה על כר הדשא ק"ש טרם יצרה כמויות גדולות של מצבים מאחר והאורחת בעיקר התגוננה. במחצית השנייה, השכר נפרץ כשקפטן הקבוצה עדן שמיר בשער בכורה נגח פנימה מקרוב, ששער שווה מקום בשמינית הגמר.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 2 : כמעט וקריית שמונה מצליחה לעלות ליתרון מוקדם לאחר שכדור חופשי של אחמדי מצא את עדן שמיר וזה הוריד בראשו לריאן שנותר לבדו אך, מארבעה מטרים מן השער אך בעט למשקוף.

דקה 42: הגבהה טובה של אחמדי פגשה את ראשו של איסמאיל ריאן ששוב החמיץ ממצב שנוח שנגח ממצב קורץ מחוץ למסגרת.

דקה 45: חניכיו של סילבס מצאו את הרשת לאחר שריאן בעט מקרוב לרשת אך, השופט פסל את השער בטענה לנבדל.

מחצית שנייה:

דקה 66: לאחר שליטה אבסולוטית במגרש קריית שמונה מצאה את הרשת ועלתה ליתרון מוצדק. הרמה של ריאן מצאה את שמיר שבנגיחה קשה קבע 1-0.

דקה 75: מגדל העמק כמעט הצליחה להפתיע את קבוצתו של סילבס אך, בעיטה טובה של שחר בן ארי חלפה בסמוך לקורה.

דקה 84: בעיטה חכמה ויפה של דוידוב כמעט נחתה ברשת אך, הכדור שרק לקורת שערה של מגדל העמק.

דקה 90: בעיטה חזקה של אחמדי משמונה עשר מטרים אלכסונית מחטיאה במעט את המסגרת.

דקה 93: שכר הוציא התקפה מתפרצת לאחר הקרן של מגדל העמק וניסה לנצל את העובדה ששוער היריבה עלה והשער נותר חשוף, אך, בעיטה ממחצית המגרש פספסה במעט את המסגרת.

כעת, אחרי שהאריות הכחולים עמדו במשימה והצליחו לשמור על הבית ולעלות שלב עינייה של הקבוצה יהיו נשואות אל הגרלת שמינית הגמר שתיערך בשבוע הבא. כמו כן, נארח ביום רביעי הבא את הפועל רעננה במסגרת המחזור ה-15 בליגת העל בשעה 19:00.

 

כתב: דור ביטון

שתף: