,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני יהודה

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני יהודה

עירוני קריית שמונה אירחה הערב (שלישי) למפגש מסקרן את בני יהודה כשכל אחת מהקבוצות חיפשה לצאת לדרך חדשה. אך, הקבוצה מהשכונה הגיעה למשחק נחושה יותר להשיג את הנקודות וכבר מן הפתיחה אותתה לק"ש שקל זה לא יהיה (משחק שני ברציפות בו הקבוצה סופגת שער בדקות הראשונות של המשחק). כמו כן, לאורך כל המשחק הייתה זו בני יהודה שהוכיחה עליונות במגרש ויצאה בצדק עם הנקודות. חניכיו של סילבס רושמים הפסד שלישי ברציפות.
מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:
דקה 6: התקפה ראשונה במשחק נפלה לזכותה של בני יהודה, כשבסיומה היה זה החלוץ הצעיר ירדן שועה שבעט בסמוך לקורה.

דקה 7: פחות מדקה עברה מהמצב הראשון של שועה, הפעם הוא כבר לא התבלבל ומצא את הרשת לאחר שהמשיך בנגיעה כדור רוחב של מאוויס צ'יבוטה, 1-0 מהיר לכתומים.

דקה 19: הזדמנות ראשונה של ק"ש במשחק הגיעה לאחר קרן של אחמדי שמצא את ראשו של עדן שמיר וזה המשיך בנגיחה שחמקה החוצה.

דקה 28: המארחת חיפשה את השיוויון בדקות הללו בכל מחיר אך, בעיטה אדירה של סמואל בראון מ-18מטר חלפה בסמוך לקורת שערו של שאבי.

דקה 32: שוב זו הקבוצה הצפונית שהגיעה למצב טוב אך, החמצה גדולה של ריאן השאירה את התוצאה בעינייה. מסירת רוחב מצויינת של אבו עביד הסתיימה בבעיטה חלשה של ריאן מתוך הרחבה שמצאה את שאבי הצעיר במקום.

דקה 42: כמעט וחזינו בשער העונה עד עתה, כשמספרת ענק של צ'יבוטה מתוך הרחבה נגמרה בהצלת ענק של ברטקוש, מזל גדול לק"ש.

מחצית שנייה:

דקה 50: חמש דקות בלבד מפתיחת המחצית ושוב זו הקבוצה של יוסי אבוקסיס שמגיעה להזדמנות גדולה כשיצאה להתקפה מתפרצת שנגמרה במסירה של שועה המצויין לעבר צ'יבוטה אך, זה בהחטאת ענק שבעט ישר ליידיו של שוער ק"ש.

דקה 61: צמד החלוצים המהירים של בני יהודה שוב עשו את העבודה, כשפעם נוספת שועה פירגן לחברו צ'יבוטה אך, זה בעט בנגיעה משלוש מטרים לשמיים. נדמה כי צ'יבוטה מתחרה עם עצמו איזו החטאה גדולה יותר.

דקה 64: מאמן המארחת חיים סילבס התפרץ לעברו של שופט המשחק נאאל עודה וזה בחר להרחיקו, זוהי הרחקתו הראשונה מאז הגיעה לצפון.

דקה 80: הסיפור נגמר מבחינתה של ק"ש אחרי שהקבוצה מהשכונה הכפילה את יתרונה. איסמעילה סורו שלח בכדור עומק נפלא את שועה המצויין וזה לא התבלבל ובאחד על אחד מול ברטקוש חלף על פניו וגלגל לרשת מול שער ריק.

לחיים סילבס ושחקניו אין יותר מידי זמן להתאושש כשכבר בעוד 4 ימים יפגשו למפגש סופר חשוב את מכבי חיפה בסמי עופר. במועדון הצפוני מודיעים לחשיבות המשחק שכן חשוב מאוד לסיים את המשבר רגע לפני שהסיבוב השני יוצא לדרך. כאמור, המפגש עם הירוקים מהכרמל יינעל את הסיבוב הראשון בליגת העל.

 

כתב: דור ביטון

שתף: