,

סיקור המשחק: מ.ס.ע אשדוד – עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה פגשה הערב את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת המחזור ה3 בליגת העל, הקבוצה מהצפון הגיעה למשחק במטרה להשיג שלוש נקודות ראשונות בליגה, מנגד הגיעה מ.ס אשדוד לאחר התבוסה לביתר ירושלים לפני שבועיים, האשדודים מחפשים נקודות ראשונות בליגה לאחר שהפסידו בשני המשחקים הראשונים של העונה.

המשחק נפתח, האיום הראשון של המשחק הגיע מצד עירוני קריית שמונה שכבר לאחר 4 דקות שגיב יחזקאל ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אך לא היה מדויק מספיק.

איום נוסף מצד עירוני קריית שמונה הגיע בדקה ה-7 לאחר ששובל גוזלן ניסה את מזלו מכדור  קרן שהגיע לראשו אך היה רחוק מהמסגרת

האיום הראשון של מ.ס אשדוד הגיע בדקה  ה-12 לאחר שדן ביטון הרים כדור מצוין לראשו של אדרי הצעיר שהמשיך מצוין מהאוויר אך פספס את המסגרת במעט

איום נוסף של מ.ס אשדוד הגיע בדקה ה-25  שנפתח במהלך קבוצתי מצוין של אשדוד שבסיומו גדי קינדה מצא את אלקה ברחבה, אבל החלוץ הצעיר לא הצליח למצוא שחקן התקפה נוסף ברחבה שינעץ את הכדור ברגל.

עירוני קריית שמונה מנסה את מזלה בדקה ה-35 כאשר שגיב יחזקאל הרים כדור נפלא מימין וטעות נוראית בהגנה של מ.ס אשדוד גרמה לכך שטום בן זקן כמעט והבקיע שער עצמי.

לקראת סיום המחצית חלוץ מ.ס אשדוד מאורסיו פורץ את הגנת הכחולים ובועט מ-20 מטרים אך הכדור חולף ליד הקורה

שני הקבוצות יורדות כאשר התוצאה 0-0

עם פתיחת המחצית השניה שני הקבוצות מבצעות חילופים כאשר אצל האשדודים קפטן הקבוצה טום בן זקן מוחלף על ידי בנצי מושל, ובצד של עירוני קריית שמונה  אמיר נאסר הצעיר מחליף את עיאד אבו אביד.

ההזדמנות הראשונה של המחצית שניה הגיעה מצידה של האורחים כאשר דוידוב הכניס כדור מצוין ליחזקאל, האחרון נותר מול קרישטול אך החמיץ.

בדקה ה-49 עירוני קריית שמונה מגיעה למצב נוסף כאשר סאן מנחם העביר כדור רוחב להאסלביינק שהשתלט טוב אך בעט מעל השער.

מ.ס אשדוד מנסה את מזלה כאשר גדי קינדה בעט מ-15 מטרים כדור מצוין אל עבר שערו של איתמר ניצן אך מפספס את המשקוף במעט.

לאחר 59 דקות מצוינות של הקבוצה האורחת השער הראשון למשחק הגיע לאחר מבצע מצוין שבו אמיר נאסר המחליף הרים כדור נפלאה הישר לראשו של שובל גוזלן שנעץ את הכדור ברשת של קרישטול והעלה את האורחת ל1-0.

מ.ס אשדוד כמעט ומשווה את התוצאה לאחר שכדור קרן מצוין של דן ביטון מגיע לראשו של בן אל אדרי אך הבלם הצעיר מפספס את הקורה והכדור יוצא החוצה.

חילוף נוסף אצל האורחת כאשר איסמעיל ריאן מחליף את שגיב יחזקאל שסיפק הופעת בכורה מצוינת במדים הכחולים.

גם המארחים מבצעים חילוף כאשר יעקובוביץ המאכזב מוחלף על ידי אדילסון  באייה.

המשחק נרגע לאחר היתרון של האורחים

עירוני קריית שמונה מבצעת את החילוף האחרון שלה כאשר כובש השער שובל גוזלן מוחלף על ידי שון וייסמן.

בדקה ה-79 עירוני קריית שמונה כובשת שוב לאחר שהמחליף איסמעיל ריאן מגביה כדור נפלא מצד ימין ושון וייסמן נוגח את ה2-0 של עירוני קריית שמונה.

המארחים מגיעים להזדמנות לאחר שאלקה פורץ מצד שמאל את הגנת קריית שמונה, מגביה את הכדור אך דין דוד שנגח פספס את המסגרת.

 

כתב: ירין שושן

שתף: