,

סיקור המשחק: מכבי נתניה – עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה התארחה הערב אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור השמיני בליגת העל. שני הקבוצות הגיעו למשחק במטרה ברורה והיא לנצח את המשחק ולהיצמד לצמרת, לפני שריקת המשחק מכבי נתניה ערכה טקס הוקרה לשחקן עירוני קריית שמונה שון ויסמן על תרומתו לקבוצה בעונה שעברה.

 

המשחק נפתח בקצב מצוין מצידה של מכבי נתניה כאשר כבר בדקה ה-3 נרשם מצב ראשון לנתניתים כאשר דיע סבע בעט כדור חופשי מסובב מצד המגרש אל החיבורים של איתמר ניצן אך השוער היה ערני והדף את הכדור המסוכן.

מכבי נתניה עולה ל1-0 מהיר לאחר שמונה דקות כאשר ויקי כחלון מגביה כדור נפלא לראשו של אלחסן קייטה שנוגח בחוזקה אל השער.

בדקה ה-14 מכבי נתניה מגיעה להזדמנות נוספת מול השער של עירוני קריית שמונה לאחר שעלי מוחמד מוסר כדור עומק לעבר אלחסן קייטה שמשתלט על הכדור אך מפספס במעט את המסגרת.

השליטה של מכבי נתניה המשיכה לאחר שבדקה ה-17 אביב אברהם בועט כדור מסוכן אל שערו של איתמר ניצן אך מפספס את המסגרת.

ההזדמנות הראשונה של עירוני קריית שמונה מגיעה לאחר מסירת עומק נפלאה של סאן מנחם אל עבר שובל גוזלן אך החלוץ מפספס כדור ומאבד הזדמנות גדולה.

מכבי נתניה מנצלת את הפיספוס של עירוני קריית שמנוה ויוצאת להתקפה מתפרצת שמגיעה לאחד על אחד כאשר אלחסן קייטה ניצב מול קרלוס קוויאר שמצליח להדוף את הבעיטה של קייטה.

בדקה ה34 עירוני קריית שמונה מגיעה להזדמנות מצוינת להשוות את התוצאה לאחר מהלך מצוין של איסמעיל ריאן שהיטל במגן מכבי נתניה ויקי כחלון, איסמעיל ריאן הגביה כדור נפלא לשובל גוזלן שנגח מצוין אך בלם מכבי נתניה תים הויבך הרחיק מהקו.

המחצית הראשונה מסתיימת ב1-0 של מכבי נתניה, אך אין ספק שעירוני קריית שמונה חזרה למשחק לקראת סוף המחצית הראשונה.

 

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים מצד שני הקבוצות

 

כבר דקה ה-51 מכבי נתניה מגיעה להזדמנות מצוינת לאחר שסאן מנחם הרחיק בצורה גרועה מתוך תיבת החמש ומי שניצל את המצב היה אלחסן קייטה אך לא הצליח להשתלט על הכדור ומי שהיה במקום להרחיק את הכדור היה הבלם קרלוס קוויאר.

בדקה ה-55 עירוני קריית שמונה מנסה את מזלה לאחר שסאן מנחם בועט מ-18 מטרים אך מפספס את המסגרת.

בדקה ה-58 עירוני קריית שמונה מבצעת את החילוף הראשון כאשר איסמעיל ריאן מוחלף על ידי נייגל הסלביינק

עירוני קריית שמונה ממשיכה לתקוף את השער של מכבי נתניה כאשר בדקה ה-60 שובל גוזלן פורץ נפלא מנסה לבעוט לעבר השער אך ברנקו ורקוץ' בולם את הכדור מרגלו.

בדקה ה-61 עירוני קריית שמונה מבצעת חילוף נוסף לאחר שעידו דוידוב מחליף את דיידיה ברוסו

בדקה ה-66 עירוני קריית שמונה משווה ל1-1 כאשר אפונסו טיירה מגביה כדור חופשי מ-25 מטרים שמגיע למרכוס דיניז שנוגח אל עבר נייגל הסלביינק שמשתלט על הכדור ומבקיע את שער השווין

לאחר דקה אחת בלבד מכבי נתניה מבקיעה ועולה ל2-1 אחרי שעלי מוחמד מעביר כדור מצוין לדיע סבע שמקפיץ מעל איתמר ניצן והחזיר את היתרון למכבי נתניה.

מכבי נתניה עולה ל3-1 שכדור עומק של ויקי כחלון מגיע לאלחסן קייטה שמשתלט על הכדור ומוצא את איתמר ניצן רחוק מהשער ומבלי להתבלבל בועט אל עבר השער ומשלים צמד גדול.

 

עירוני קריית שמונה מפסידה 3-1 למכבי נתניה.

 

כתב האתר הרשמי: ירין שושן

שתף: