,

סיקור המשחק: בני סכנין נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה התארחה היום ב'דוחא' אצל בני סכנין, סילבס ושחקניו קיוו לעשות את הדרך הקצרה לעיר עם מלוא הנקודות וכך היה. ק"ש הציגה את אחד ממשחקיה הטובים העונה אם לא הטוב שבהם ובזכות משחק ענק של האלבני ואלון אחמדי (שער ושני בישולים) הביסה הקבוצה את בני סכנין בתוצאה 3-0. בתוך כך, למרות שמהסגל נגרעו מספר שחקנים משמעותיים עקב פציעה היו אלה הצעירים שנתנו את הטון והצעידו את הקבוצה לניצחון חוץ גדול. כמו כן, בעקבות הניצחון נצמדה הקבוצה חזקה אל הצמרת הגבוהה כשבמאזנה 12 נקודות.

מחצית ראשונה:

דקה 19: לאחר תשעה עשרה דקות של גישושים מצד שתי הקבוצות הגיעה הזדמנות הראשונה במשחק לזכותה של קריית שמונה, זו המצב הראשון למי מבין שני הצדדים, כאשר כדור קרן מצויין של ואלון אחמדי הגיע לראשו של יואל אבוחצירה שמחמישה מטרים נגח בצלילה בסמוך לקורה.

דקה 29: 1-0 לקריית שמונה, הכשלה של שחקן סכנין על יואל אבוחצירה כעשרים מטרים משערה מובילה לכדור חופשי אדיר של קשרה האלבני של האורחת ואלון אחמדי, שמסובב נפלא היישר לחיבורי הקורות. כדור שלא הותיר שום סיכוי למוחמד קנדיל.

דקה 41: השליטה של קש במשחק ממשיכה כשהפעם היה זה קפטן הקבוצה עדן שמיר שיכל להכפיל את התוצאה אך פיספס במעט את הכדור החכם שקיבל מאחמדי בתוך הרחבה.

דקה 44: רגע לפני השריקה למחצית הגיע המצב המסוכן הראשון לזכותה של סכנין, כדור קרן חכם של קלאודמיר פראיירה מצא את מהראן ראדי שבעט מהאוויר אך, הכדור חלף במעט מעל משקוף שערו של ברטקוש.

מחצית שנייה:

דקה 52: ההזדמנות הראשונה במחצית השנייה נפלה לרגלייה של המארחת, כשכדור רוחב של המחליף פיראס מוגרבי לתוך הרחבה מצא את רגליו של מרכוס דיניז הבלם אך עירנות של ברטקוש מנעה שער עצמי ברגע האחרון.

דקה 55: כמעט וחניכיו של סילבס מצאו את השני, כדור רוחב של אבו עביד מצא את אבוחצירה שבמקום למסור לשכר הפנוי, החליט לבעוט מעשרה מטרים כדור רע שהלך למרכז השער ומצא את קנדיל במקום.

דקה 62: 2-0 לקריית שמונה, הגבהה של ואלון אחמדי הטוב בשורות הקבוצה, מצאה את סמואל בראון שנותר ללא כיסוי ברחבה, המשיך בנגיעה ישר לרשת של קנדיל. כאמור, זהו שערו הראשון של סמואל במדים הכחולים ובליגת העל.

דקה 67: רק קבוצה אחת על המגרש וזוהי האורחת מק"ש, עוד הגבהה נפלא מבית היוצר של אחמדי פגשה את ראשו של עדן שמיר שנגח סנטימטרים ספורים מעל למשקוף.

דקה 71: סכנין כמעט ומצמקת את התוצאה באחת מהתקפותיה הבודדות במשחק, הגבהה של ראדי נחתה היישר על ראשו של גדיר שנגח טוב אך, שוערה הליטאי של האורחת דזגיוס ברטקוש היה במקום והרחיק לקרן.

דקה 75: שוב זו המארחת שמגיעה למצב טוב, הגבהה של ראדי מצאה את גדיר שמשלושה מטרים נגח גבוה, מזל גדול לק"ש.

דקה 80: החמצה ענקית מצידו של יואל אבחוצירה, כדור גדול שמכניס גרסיה המחליף לחלוץ הצעיר שבאחד על אחד לא מצליח להכניע את שוערה של סכנין.

דקה 83: 3-0 לקריית שמונה, איש המשחק ואלון אחמדי מכניס כדור גדול לאבוחצירה שהפעם לא התבלבל ומצא את הרשת. בתוך כך, גם מצידו של אבוחצירה מדובר בשער ראשון בקבוצה ובליגת העל.

שאפו ענק לסילבס וחניכיו על משחק מצויין בו הציגו עליונות ברורה לאורך כל המשחק וניצחו בצדק. כמו כן, בשבוע הבא יוצאים למשחק חוץ נוסף הפעם במושבה מול מכבי פ"ת.

 

כתב האתר הרשמי: דור ביטון

שתף: