ניצחון חוץ בנתניה

ניצחון חוץ בנתניה

עירוני איתוראן קריית שמונה משיגה ניצחון שניי ברציפות מול קבוצת מכבי נתניה, משערים של אופיר מזרחי וקסיו פרננדז.
כתבתו של: זיו מעוז

סיקור המשחק:
הרכבים:
ק"ש:
חיימוב,אלקיים, צדק, פרננדז, דלמוני, עזאם, פנקה, קהת, קולה, מזרחי, מנגה.(4-3-3)
נתניה:
הרוש, קנדה, חסן, סארגיי, ש.הרוש, ניקו, צלישר, רול, בן שושן, לוי,קאיודה(4-2-4)

ק"ש מגיעה למשחק אחרי משחק מצוין מול הפועל ת"א שנתן לנו את המקום השני בטבלה ובתקווה להמשיך את היכולת הטובה ולהישאר בצמרת. מנגד נתניה מגיעה למשחק עם הגב לקיר אחרי הפסד ממחזור הראשון ותיקו בשני היא מקווה להביא ניצחון ראשון העונה.

המשחק נפתח ומיד ניתן להבחין בשיטה ההתקפית של מזרחי שפותח את המשחק עם 4 שחקנים התקפיים ושני קשרים. בדקה הרביעית הגיעה ההזדמנות הראשונה של נתניה,קאיודה שלח באגף את רן רול שהרים כדור לרחבה שפוגע בפנקה ויוצא לקרן. כולנו מכירים את ההרמות המסוכנות של ערן לוי ובדקה החמישית קיבלנו ביטוי ממשי לידיעה,קרן נהדרת של לוי מצאה את הראש של צלישר שנגח פנימה והרים את האוהדים הנתניתיים.1-0 לנתניה.

ק"ש הבינה שאם היא רוצה להישאר בצמרת היא צריכה להתחיל לשלוט במשחק,וכך היה: בדקה ה-8 מנגה קיבל כדור באגף חתך לאמצע ובעט כדור שחומק על יד הקורה של הרוש.
בדקות ה-16 וה-20 פנקה בועט שני כדורים מ-18 מטרים שנקלטים אצל הרוש. בדקה ה-35 הגיעה הישועה,התקפה מתפרצת נהדרת שלנו שמתחילה אצל מנגה ששולח את קולה שמעביר כדור רוחב שמגיע למזרחי שבועט נהדר לפינה הימנית של הרוש והכדור ברשת.1-1. המחצית הראשונה מסתיימת ואנחנו יכולים להיות מרוצים מהיכולת של הקבוצה שלנו.

קריית שמונה פותחת את המחצית השנייה בסערה, בדקה ה-50 כדור חופשי נהדר של מנגה מגיע לראש של פנקה שנוגח לידיים של הרוש. שמונה דקות אחר כך הרמה מאגף ימין של עודד אלקיים מגיעה למזרחי שנוגח מעל המשקוף.בדקה ה-62 התבצע החילוף הראשון של המשחק כשבנתניה יצא רן רול ונכנס דיא סבע. בדקה ה-66 התבצע החילוף הראשון בשורות ק"ש כשנכנס אחמד עבאד ויצא קולה.

המשחק לאורך כל המחצית השנייה נתון לשליטתה של קריית שמונה ומזרחי רצה להכריע את המשחק בהתקפות מהירות ולכן הוא רענן את ההתקפה כשהכניס את שריקי והוציא את בן שושן.

בדקה ה-75 זה הגיע, הרמת קרן נהדרת של מגה מגיעה לראש של פרננדז שנוגח בעוצמה לרשתו של הרוש.2-1 לנו.

מהגול לא ראינו יותר מדי הזדמנויות חוץ מבעיטות מסוכנות של עזאם ורוצ'ט שנכנס בחילוף, ונתניה יכלה להשיב רק בחילוף התקפי שלא כלכ כך עזר לה כשניקו יצא וברוך נכנס ואז נשמעה שריקת הסיום שמבטיחה לקריית שמונה את המקום הראשון לפחות ל-48 שעות.

נתראה במשחק הבא.

20140927_212004

שתף: