מוטי איווניר לקראת המשחק: "למשחק מול אשדוד חשיבות גבוהה להמשך"

מוטי איווניר לקראת המשחק: "למשחק מול אשדוד חשיבות גבוהה להמשך"

moti

 לקראת המשחק הראשון של עונת 2016-17 בליגת העל, התפנה מאמן הקבוצה מוטי איווניר לענות על שאלות אוהדי הקבוצה:

-משחק ראשון של העונה, משחק בכורה שלך מזה הרבה זמן על הקווים בליגת העל מה התחושות?

"ראשית אין ספק שיש קצת מתח והתרגשות. מאוד מאוד מקווים לפתוח את העונה הזו בדרך טובה ובהצלחה. יש לנו קבוצה דיי חדשה שנבנתה מחדש ועשתה דרך ארוכה של חודשיים וחצי של הכנה טובה וקשה. אני מאוד מאמין בקבוצה שלנוף אני חושב שהיא קבוצה מאוזנת עם שילוב של שחקנים צעירים ושחקנים מנוסים יותר. "

-כמה חשיבות יש למשחק הראשון לדעתך על המשך הליגה?

"בשל העובדה שמדובר בקבוצה חדשה אז למשחק הראשון מול אשדוד ולפתיחה בכלל יש חשיבות גבוהה. ככל שנתחיל יותר טוב, החיבור בן השחקנים יהיה יותר טוב ויותר מהיר וכך גם הביטחון של השחקנים בעצמם בפרט ובקבוצה בכלל."

-האם נכון להיום אתה חושב שהסגל של הקבוצה מספיק חזק לליגה?

"אני חושב שיש לנו סגל מצוין. אני לא יכול לבוא בחצי טענה למישהו. כל מה שביקשתי מאיזי הוא הסכים להביא ולבנות כאן באמת קבוצה טובה. יש לנו מענה לכל עמדה של לפחות שחקן אחד או שניים ברמה גבוה. מעבר לזה שאנחנו עתידים לבחון בימים הקרובים חלוץ זר נוסף שאמור להיות ברמה גבוה מאוד. יחד עם זאת יש לנו בעלים מהסוג שאם במקרה נחשוב שצריך להזיז או לשנות משהו הוא יהיה שם עבור זה."

-ידוע שאתה משחק בשיטת שלושה בלמים. האם זה אומר שנראה כדורגל הגנתי יותר?

"אני חושב שזה הזמן לשבור את המיתוס הזה. רוב הקבוצות משחקות עם רביעיית הגנה. אנחנו משחקים רק עם שלושה בלמים, כאשר השחקנים שלנו באגפים יכולים להיות חלק בלתי נפרד ממערך ההתקפה של הקבוצה. המגנים שלנו יכולים להיות שחקני קישור והתקפה לכן אני חושב שמי שהאמין שמערך כזה נחשב הגנתי צפויה לו הפתעה.

-קרית שמונה מגיעה למשחק הראשון בליגה אחרי שלא ניצחה במשחקי גביע הטוטו, זה לא מדאיג?

" אתה יודע.. יכול להיות שלשאלה הזו יש קשר ישיר לשאלה הקודמת. מכיוון שיכול להיות שבגלל התוצאות במשחקי גביע הטוטו האוהדים חושבים שהשיטה היא שיטה הגנתית.
אבל התוצאות לא היו מספיק טובות לא בגלל השיטה אלא בשל העובדה שלוקח זמן לשחק את השיטה הזו נכון וככל שנלמד להתחבר במהרה ולשחק את השיטה הזו בצורה הטובה ביותר כך מהר מאוד יבינו שזו אינה שיטה הגנתית. לגבי שאלתך אז שוב.. אמנם לא ניצחנו אבל יחד עם זאת גם לא הפסדנו.
לוקח זמן להתחבר ומשחקי גביע הטוטו במיוחד בשבלים הראשונים הם פלטפורמה טובה מאוד לכך מה גם שהגענו אליהם מיד אחרי המחנה עם עומס לא רגיל על השחקנים. השבוע קיימנו משחק אימון אחרי שבוע של קצת הורדה בעומס והחבר'ה נראו משוחררים הרבה יותר וכך גם התוצאה. אז נכון שזה רק משחק אימון ואנחנו לא יוצאים לחגוג אבל אני בהחלט מגיע בטוח בשחקנים שלי ובקבוצה שלי.

-לסיכום מוטי, מה המטרה שלך של המועדון בעונה הזו?

" המטרה היא אותה מטרה מהשנייה שחתמתי במועדון. אנחנו צריכים לחזור למקום הטבעי שלנו בפלייאוף העליון ונעשה הכל כדי לעשות זאת. קריית שמונה זה מועדון שזה בכל תואר אפשרי בליגת העל והמקום שלו הוא בחלק העליון של הליגה הזו."

תודה רבה ובהצלחה.

 

מאת: מערכת האתר הרשמי

שתף: