לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (18:00, שידור ישיר בספורט 5 לייב, ערוץ 58) את מכבי פתח תקווה למשחק על שש נקודות עבורה. כאמור, לאחר שסיימה בתיקו דרמטי במחזור האחרון חניכיו של תומר קשטן שמרו על ארבע הנקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון כעת, בקבוצה יודעים כי כל תוצאה פרט לניצחון תחרוץ את גורלה. בקריית שמונה יעשו הכל כדי לצאת עם שלוש נקודות מהמשחק הערב ואף לצמצם את הפער מהמקום השישי דבר שיאפשר לחלום על השתחלות לפלייאוף העליון ממש ברגעיה האחרונים של העונה הסדירה.

מנגד, מכבי פ"ת מגיעה להתמודדות לאחר שרשמה 4 נקודות מתוך 6 אפשריות מאז מונה גיא לוזון במקומו של אלישע לוי. אך, יחד עם זאת רק לפני ארבעה ימים (יום שלישי האחרון) נכנעה הקבוצה ממלאבס למכבי נתניה במסגרת המשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה.

בתוך כך, הבאנו עבורכם כמה נקודות מעניינות שחשוב לדעת לקראת התמודדות הקרובה: בראש ובראשונה נתחיל בכך ששתי הקבוצות טרם הפסידו במסגרת הליגה מאז ביצעו זעזוע על הקווים בקריית שמונה רשם קשטן שלוש תוצאות תיקו ושני ניצחונות כשלעומתו לוזון בפ"ת רשם ניצחון ותיקו בשני משחקים. כמו כן, האריות הכחולים מעולם לא גברו פעמיים בעונה במסגרת הליגה הסדירה על יריבתם ממלאבס. בנוסף, חבורתו של לוזון כבשה העונה רק חמישה שערים במסגרת המחצית הראשונה דבר שמציב אותם כקבוצה בעלת המאזן השני הגרוע בליגה בנתון זה (שנייה רק להפועל רעננה).

מבחינה מקצועית, בקריית שמונה סגרו השבוע כמו כל קבוצות הליגה את חלון העברות של חודש ינואר כששני שינויים של הרגע האחרון התרחשו כשעידו דוידוב עזב להפועל רעננה ומנגד, לירוי צעירי הצטרף ביומו האחרון של חלון העברות לסגל הקבוצה. צעירי, עבר בבקרה התקציבית והוא יעמוד לרשותו של תומר קשטן כבר במשחק הערב. בנוסף , מי שימשיכו להיעדר הם הבלם הספרדי חורחה מורסיו והמגן אורי מגבו שטרם התאוששו מהפציעות מהם סובלים השניים.  יחד עם זאת, מי שישוב לסגל הקבוצה ויעמוד אף הוא לרשות הצוות המקצועי הוא המגן חגי גולדנברג שסיים לרצות את עונש ההשעייה עקב צהובים.

מהצד השני של מכבי פ"ת, רשמו חלון העברות פעיל במיוחד אם לא פחות מ-6 החתמות חדשות ושינוי כמעט מלא במצבת הזרים של הקבוצה. כמו כן, הקבוצה יצאה כבר אמש (שישי) בשעות הצהריים אל בית המלון שבטבריה שם לנה עד יציאתה אל עבר המגרש. בתוך כך, מבחינה מקצועית לזכותו של גיא לוזון יעמוד סגל מלא כשישנם מספר התלבטויות בנוגע ל-11 איתם ייפתח במשחק הקרוב.

 

כתב: דור ביטון

שתף: