,

לקראת מכבי תל אביב

לקראת מכבי תל אביב

 

ביום ראשון הקרוב ייפגשו באצטדיון טוטו בעכו עירוני קריית שמונה ומכבי תל אביב במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל.

החניכים של סילבס מגיעים למשחק לאחר יכולת לא גבוהה כשהמאפיין החזק עד כה של הקבוצה הוא בעיקר משחק ההגנה המצוין אך יחד ישנו נתון אותו ירצו מאוד לשפר: שערים!

אחרי תיקו 0:0 במחזור הקודם נגד הפועל רעננה בנתניה, הכחולים מהצפון ירצו לרשום ניצחון ראשון במשחק ה"בית" בעכו עם כל הקושי שבדבר. כאמור, בשל עבודות השיפוץ באצטדיון העירוני בקריית שמונה שטרם הושלמו, נודדת הקבוצה מהצפון לאצטדיון בעכו שם היא תשחק עד שהעבודות באצטדיונה הביתי יושלמו. לפי הדיווחים משחק הבית הבא של הקבוצה יהיה כבר חזרה בעיר קריית שמונה.

עיריית קריית שמונה תעמיד לרשות האוהדים הסעות ללא תשלום למשחק ובקבוצה מקווים שכמה שיותר כחולים, אוהדים אוהדות ומשפחות יגיעו לעכו כדי לתמוך בקבוצה.

מנגד, החבורה של ג'ורדי קרויף מגיעה גם היא למשחק כשהיא סוחבת תבוסה ביתית לאחר שבמחזור הקודם הפסידה בביתה 3:0 ע"י בית"ר ירושלים ותקווה גם היא לנצח. מה שככל הנראה הכניס אנרגיות חדשות לקבוצה של ג'ורדי זו ההעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית.

מבחינת צירופי שחקנים חדשים, בקריית שמונה, המגן סאן מנחם שהושאל השבוע לקבוצה ממכבי חיפה צפוי להיות בסגל של חיים סילבס לקראת המשחק.

בצד השני, חלוץ הרכש החדש של מכבי תל אביב ניק בלקמן יערוך הופעת בכורה בסגל. ניק הגיע בעונת השאלה למכבי תל אביב מדרבי קאונטי מהצ'מפיונשיפ האנגלית, החלוץ בן ה-27 מחזיק באזרחות ישראלית.

בנוסף לחלוץ הרכש החדש, גורדי קרויף יהנה מסגל מלא מול עירוני קריית שמונה, דבר נוסף שמעודד את הצהובים שינסו לפתוח דף חדש לאחר התבוסה בשבוע שעבר.

 

מאמן הקבוצה חיים סילבס לקראת המשחק: "המרתון הוא ארוך, אנחנו מסתכלים קדימה ונקווה לעשות תוצאה שתספק אותנו".

 

לסיכום, המשחק ביום ראשון יהיה הזדמנות לשתי הקבוצות לפתוח דף חדש אחרי התוצאות המאכזבות במשחק הליגה הראשון. אנחנו מקווים כמובן שזה יהיה ניצחון כחול!

 

בואו לעודד!

 

 

כתבו: אושר כהן וירין שושן

שתף: