לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל תל אביב

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל תל אביב

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח אחה"צ (16:00) את הפועל ת"א לקרב תחתית חשוב מאוד עבור האריות הכחולים. הסיפור המרכזי סביב המשחק הנוכחי הוא שובו של מאמנה החדש – ישן של הקבוצה תומר קשטן שיערוך בכורה מחודשת על הקווים. בתוך כך, חניכיו של קשטן מקווים כי אפקט 'המאמן החדש'  יעשה את שלו, וחשוב מכך יצליחו לנצח לראשונה לאחר 7 משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון.

מנגד, האדומים מתל אביב יגיעו להתמודדות לאחר שבמחזור האחרון השיגו ניצחון ליגה ראשון תחת אופיר חיים. כאמור, בין שתי הקבוצות מפרידה נקודה אחת בלבד כשקבוצתנו האהודה ק"ש נמצאת במקום העשירי עם 17 נקודות לעומת יריבתה, שנמצאת במקום ה-12 עם 16 נקודות במאזנה.

קיבצנו עבורכם כמה נקודות מעניינות שחשוב לדעת לקראת המשחק הקרוב: תחילה, הקבוצות נפגשו  עד כה 29 פעמים במסגרת ליגת ג'פניקה כשלא פחות מ-12 משחקים נגמרו ללא הכרעה. אך, במאזן הניצחונות האריות הכחולים מוליכים 6-11 על חניכיו של אופיר חיים. כמו כן, תחת הדרכתו של קשטן נפגשו השתיים פעמיים בלבד כשלכל קבוצה יש ניצחון אחד מאותה קנדציה. יחד עם זאת, הנקודה המעניינת ביותר היא, כשהפועל ת"א השיגה במרץ 2017 את ניצחון החוץ האחרון שלה בליגת ג'פניקה, איפה אתם שואלים את עצמכם? שאלה מצויינת התשובה היא דווקא במגרשנו בקריית שמונה במסגרת הפלייאוף התחתון בתוצאה 3-2.

בפן המקצועי, תומר קשטן ייאלץ להתמודד עם לא מעט חיסורים בסגל כשמי שלא יוכלו ליטול חלק במשחק הקרוב הם צמד החלוצים שמעון ויואל אבוחצירה , הקשר איסמעיל ריאן. כמו כן, הבלם מרכוס דיניז ימשיך להיעדר בעקבות הקרע במפשעה. בנוסף, המגן חגי גולנדברג טרם התאושש מפציעתו אף הוא. יחד עם זאת, מי שכן ישוב לסגל הקבוצה ואף להרכב הוא הבלם הצעיר עידן נחמיאס שחוזר מהרחקה. בתוך כך, לא מן הנמנע כי קשטן ייבחר לשחק בשיטת שלושה בלמים שיטה אשר הפקיד לשחק איתה מתחילת העונה בקבוצת הנוער.

מנגד, הפועל ת"א שסופרת שלושה משחקי ליגה ללא הפסד תנסה לקלקל לקריית שמונה את היציאה לדרך חדשה ואף לחלוף על פנייה בטבלת הליגה, הצפינה כבר אמש (שישי) לבית מלון באזור בו שוהה עד בסמוך למשחק. מבחינה מקצועית גם מאמנה של הקבוצה אופיר חיים ייאלץ להתמודד עם מספר חיסורים כשהקשר אמיר עגייב טרם החלים מפציעתו והוא לא ייכלל בסגל הקבוצה. מי שנמצאים בספק הם המגן אוראל דגני שנעדר מהמחזור האחרון עקב פציעה אך הצליח השבוע לערוך מספר אימונים מלאים וייתכן כי יכלל בסגל. מלבדו, הקשר הזר עמנואל בואטנג סובל ממחלה והוא בספק רב להתמודדות אחה"צ. בנוסף, החלוץ נריוס ולאסקיס שחתם במועדון האדום השבוע לא יכול לשחק מאחר וחלון העברות טרם נפתח באופן רשמי (ייפתח ביום שלישי הקרוב בתאריך ה-8.1).

 

כתב: דור ביטון

שתף: