לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תארח הערב (19:00, שידור ישיר בספורט 5 לייב ערוץ 58) את בני סכנין לאחד ממשחקיה היותר חשובים העונה. האריות הכחולים ינסו לרשום ניצחון שלישי ביתי רצוף כשמאז מונה קשטן למאמן במקומו של חיים סילבס רשם שתי ניצחונות ביתיים, בשתי משחקיו הראשונים. כמו כן, הצוות המקצועי ייאלץ להסתדר עם לא מעט חיסורים בייחוד בחלק האחורי של הקבוצה.

בתוך כך, במועדון יודעים כי המשמעות של המשחק הערב הינה מכרעת שכן ניצחון ייקרב את הקבוצה עד כדי נקודה אחת בלבד או לכל היותר שתי נקודות מהמקום המוביל בתום העונה הסדירה לפלייאוף העליון, שעד לסיום העונה יישארו חמישה משחקים לאחר ההתמודדות הקרובה. מנגד, איבוד נקודות נוסף עשוי לחרוץ את גורל הקבוצה ולקבוע שעונה רביעית ברציפות שהיא תתמודד במסגרת הפלייאוף התחתון.

בפן המקצועי, מאמן הקבוצה תומר קשטן ייאלץ להתמודד עם חוליה הגנתית חסרה מאוד שייחסר את מרכוס דיניז הפצוע אליו ייצטרפו חורחה מורסיו הסובל ממתיחה וחגי גולדנברג המוצהבים. לעומת זאת, מי שעשויים להיכלל בסגל הקבוצה הם צמד שחקני הרכש מהפועל פ"ת המגן קובי מור והחלוץ רוי רונן, שכן השניים עברו בבקרה ויעמדו לרשות הצוות המקצועי. בנוסף, מי שישוב מהשעייה הוא הקשר עומר לקאו. בתוך כך, חניכיו של קשטן ינסו להמשיך במומנטום החיובי ולרשום משחק ליגה חמישי ברציפות ללא הפסד.

מנגד, בני סכנין תגיע להתמודדות בתקופה רעה מאוד מבחינתה שכן היא סופרת תשעה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון כשמתוכם שבעה הפסדים. כמו כן, מי שעשוי לערוך בכורה על הקווים הוא מאמנה החדש גיורגי דרסיליה שמונה למאמן לפני כשבוע וחצי. מבחינה מקצועית, דרסיליה ייאלץ אף הוא להסתדר עם לא מעט חיסורים משמעותיים כגון: עלי עותמאן, ישראל זגורי, עטאא ג'אבר הפצועים ואף את איהב גנאיים המוצהב. יחד עם זאת, מי שעשוי לקבל את המקום ב-11 הוא אקס ק"ש אמיר נאסר שלא שיחק תקופה ארוכה.

 

כתב: דור ביטון

שתף: