לקראת המשחק – עירוני קריית שמונה – מכבי פתח תקווה

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

יום: שבת

תאריך: 21.11.15

שעה: 18:00

אצטדיון: קריית שמונה

מחזור: 11

שידור: אין

המאזן בין השתיים:

ניצחונות של עירוני ק"ש – 4

תיקו – 6

ניצחונות של מכבי פתח תקווה – 3

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 4 מכבי פתח תקווה – 7

בעונה הקודמת הייתה ידה של קריית שמונה על העליונה, כאשר ניצחה את מכבי פתח תקווה בשני המפגשים, 1-0 בחוץ ו2-0 באצטדיון הביתי בקריית שמונה.

קריית שמונה חוזרת מהפגרה עם רגשות מעורבים. מצד אחד משחק ההתקפה של הקריה לא מביאה לידי ביטוי את הכישרון והיכולת העצומה שיש בה, אך מנגד משחק ההגנה הקשוח "מקנה" לקבוצה את קצב ספיגת השערים הנמוך ביותר בליגה.

צילום: אורי ושדי

צילום: אורי ושדי

בקבוצה רוצים לראות את השילוב בין ההגנה החזקה לבין ההתקפה המהירה והמצוינת, שתתחיל להביא ניצחונות בקצב גדול יותר ועקבי יותר.

במהלך הפגרה קיימה הקבוצה משחק אימון נגד קבוצת הנוער. במשחק גברה הקבוצה הבוגרת על זו של הנוער בתוצאה 3-2 כאשר דויד מנגה מבקיע צמד ואחמד עאבד את השער הנוסף, ומנגד כבשו לנוער מוסא עאטף וניצן שרון. חזרתו לכושר של החלוץ דויד מנגה משמחת את הצוות המקצועי, מבחינתם אין ספק שהשחקן ישדרג את משחק ההתקפה ויעזור לקבוצה לנצח.

מכבי פתח תקווה מגיעה למשחק אחרי שבתחילת העונה הפתיעה את כולם והוליכה את הטבלה עם ארבעה ניצחונות רצופים. אך מיד לאחר מכן הקבוצה רשמה ארבעה משחקים רצופים בהם הפסידה, תיקו, והפסד במחזור האחרון להפועל עכו. מכבי פתח תקווה תנסה להתאושש ולהתייצב נגד הקבוצה הביתית והחזקה שלנו, זה לא יהיה קל.

הבשורות הטובות לקריה הם שכל שחקני הסגל (למעט דין מימוני ) צפויים להיות כשירים ויעמדו לרשות המאמן.

כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון .

עלות כרטיס: 50 ש“ח אחיד.

הרכב: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, דויד מנגה

 

כתבתו של בצלאל חבובה

שתף: