לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה – הפועל באר שבע

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

יום: ראשון
תאריך: 13.12.15
שעה: 20:55
אצטדיון: טרנר
מחזור: 14
שידור: ערוץ 11
המאזן בין השתיים:
ניצחונות של עירוני ק"ש – 5
תיקו – 3
ניצחונות של הפועל באר שבע – 6
מיקום בטבלה: קריית שמונה – 8 הפועל באר שבע – 2

המפגש האחרון בין השתיים מוקדם יותר העונה הסתיים בניצחון של הפועל באר שבע 3-1 באצטדיון הביתי בקריית שמונה.
במחזור האחרון יצאה קריית שמונה לאצטדיון טדי, למשחק נגד בית"ר ירושלים. למרות הפתיחה הטובה של הקבוצה ומספר מצבים קורצים במחצית הראשונה, לא הצליחה הקרייה לכבוש שער. ובנוסף לזה שוער וקפטן הקבוצה גיא חיימוב נפצע בכתף, ולא עלה למחצית השנייה, כאשר מאדי זועבי החליפו בשער. בקבוצה עדיין ממתינים לתוצאת הMRI בכדי להבהיר את חומרת הפציעה של השוער.

קריית שמונה הפסידה 2-0 לבית"ר ירושלים, וחזרה הביתה עם תחושת אכזבה. במשחק הזה הגיע להם יותר.
למרות חסרונם של הקפטן גיא חיימוב ודויד מנגה שעדיין לא התאושש מהפציעה, ועם הרצון להוכיח שהקבוצה שווה יותר מסך חלקיה, תצא הקבוצה לאצטדיון טרנר לפגוש את הפועל באר שבע ואת מאמנם לשעבר ברק בכר. הקבוצה ממרומי הטבלה שמציגה יכולת נהדרת העונה, תנסה לנצח גם את המשחק נגד קריית שמונה בבית. מנגד בקרייה רוצים לנקום על ההפסד בפתיחת העונה בבית, ויתנו את הכל במשחק החוץ הקשה.

צילום: אורי ושדי

צילום: אורי ושדי

כאמור מלבד הפציעה של גיא חיימוב (מאדי זועבי יחליפו בין הקורות) ודויד מנגה, סגל מלא יעמוד לרשות המאמן. כאשר גם עודד אלקיים התאושש מהפציעה וחוזר לסגל.
כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

הרכב: מאדי זועבי, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, עידו אקסבד

בתוך כך, החלוץ הניגרי, אוסטין אמוטו, נחת אמש בישראל ויצטרף לאימוני עירוני איתוראן קריית שמונה.
אמוטו, בן 22, המתנשא לגובה 1.90 משתייך לסגל נבחרת ניגריה U23. השחקן שהגיע להתרשמות במועדון, יצטרף עוד היום לאימון הקבוצה שיתקיים במרכז הארץ (במסגרת ההכנות למשחק הליגה מחר) וצפוי לקחת חלק במשחק גביע הטוטו מול הפועל חיפה ביום רביעי הקרוב (אצטדיון עכו).

 

מאת: בצלאל חבובה

שתף: