לקראת המשחק – עירוני קריית שמונה – בית"ר ירושלים

שחקנים

לקראת המשחק – עירוני קריית שמונה – בית"ר ירושלים

יום: ראשון

תאריך: 06.12.15

שעה: 20:15

אצטדיון: טדי

מחזור: 13

שידור: ספורט 1 ו HD

המאזן בין השתיים:

ניצחונות של עירוני ק"ש – 6

תיקו – 2

ניצחונות של בית"ר – 5

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 6 בית"ר ירושלים – 3

המפגש האחרון בין השתיים בעונה הקודמת הסתיים בניצחון של קריית שמונה 1-0 על בית"ר ירושלים בטדי

עירוני קריית שמונה נשמה קצת אוויר, הניצחון על הפועל חיפה בגביע הטוטו היה נחוץ לקבוצה כדי לשחרר מעט לחץ, לאחר שלא הצליחו לנצח וגם לא לכבוש במחזורים האחרונים בליגה.

החלוץ אחמד עאבד בשער נהדר קבע את תוצאת המשחק 1-0. והוריד במעט את מפלס הלחץ בקבוצה. אך כולם יודעים שבליגה זה אחרת. קריית שמונה פוגשת את בית"ר ירושלים לאחר שלא כבשה שער זכות כבר 4 מחזורים בליגה ו5 משחקים רצופים ללא ניצחון. ואם זה לא מספיק, הקבוצה תחסר את שניים משחקניה המוכשרים דויד מנגה, וברונו קוניה הברזילאי. אך בקבוצה נחושים לצאת לדרך חדשה. הניצחון על הפועל חיפה בגביע הטוטו הכניס הרבה מורל בקרב השחקנים, שרוצים להמשיך את היכולת ולהוכיח שהמשבר מאחוריהם ואת זה הם הצטרכו לעשות נגד בית"ר ירושלים, קבוצה חזקה שרצף החיובי שלהם נקטע בהפסד למכבי פתח תקווה במחזור הקודם, ותוצאת תיקו נגד הפועל בבאר שבע בגביע הטוטו.

מלבד שני השחקנים הפצועים דויד מנגה וברונו קוניה, גם עודד אלקיים שנפצע במשחק גביע הטוטו והוחלף, נמצא בספק למשחק. במועדון מקווים שלא מדובר במתחיה חזקה והוא יוכל להיות כשיר כבר למשחק בטדי.

המגן דניאל בורחל שנכנס חילוף במשחק האחרון, גם כן כשיר ויעמוד לרשות המאמן.

כרטיסים ניתן להשיג בקופות האצטדיון.

הרכב: גיא חיימוב, עודד אלקיים, קאסיו פרננדס, לואיס גוטיירס, חן דילמוני, וובה בראון, עדן שמיר, אור אוסטוינד, אופיר מזרחי, אחמד עאבד, הוגו צ'קומה

 

כתבתו של בצלאל חבובה

 

 

 

 

 

שתף: