לקראת המשחק: מכבי תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי תל אביב

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תצא הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 4 ערוץ 54) למשחק חוץ הכי קשה בליגה העונה, כשתתארח אצל מוליכת הטבלה מכבי ת"א. בתוך כך, חניכיו של תומר קשטן ינסו לחזור עם נקודות מהמפגש בנתניה ובכך לצאת לדרך חדשה לאחר ההפסד הביתי בשבוע שעבר, ועל הדרך להיות הקבוצה השלישית בלבד שחוזרת עם נקודות ממשחק חוץ נגד הצהובים. מנגד, חניכיו של איביץ' שסופרים לראשונה העונה שתי תוצאות תיקו ברציפות במסגרת הליגה ינסו לשוב אל מסלול הניצחונות לגבור פעם שביעית ברצף על קריית שמונה.

קיבצנו עבורכם מספר נקודות חשובות לקראת ההתמודדות הקרובה בין הקבוצות: הניצחון האחרון של האריות הכחולים על מוליכת הטבלה היה בנובמבר 2014  הניצחון  הושג במשחק שהתקיים בקריית שמונה. מאז, עשרה מפגשים בין הקבוצות כשמכבי ת"א לא מפסידה ואף סופרת שישה ניצחונות רצופים. בנוסף, הפעם האחרונה בה קריית שמונה ניצחה את המוליכה בביתה הייתה בשנת 2010 משער של ברק בדש. בתוך כך, הנתון המרשים ביותר הוא עצם העובדה שמכבי ת"א ספגה שלושה שערים בלבד במשחקי הבית ויתרה מכך, לא ספגה במחצית ראשונה.

בפן המקצועי, תומר קשטן יקבל בחזרה את הבלם חורחה מורסיו ששב מפציעה, מלבדו גם המגן אורי מגבו החלים מהמתיחה ממנה סבל וישוב לסגל הקבוצה. יחד עם זאת, הצוות המקצועי ייאלץ להסתדר עם סגל חסר מאוד כשואלון אחמדי, מרכוס דיניז, לוי גרסיה ונירן רוטשטיין ימשיכו להיעדר עקב פציעות, אליהם יצטרפו האחים בראון שייעדרו אף הם (וובה בראון הורחק בהפסד למכבי פ"ת בעוד סמואל ייעדר עקב צהובים). במועדון מודעים לכך שאיבוד נקודות נוסף עלול לקרב את הקבוצה אל מאבקי התחתית שכן יקוו על הדרך להיות אלה שמנחילים הפסד בכורה לחניכיו של איביץ' העונה.

מנגד, מכבי ת"א שאיפשרה למספר שחקני מפתח לנוח בשני המשחקים האחרונים רשמה לראשונה העונה שתי משחקים ברציפות ללא ניצחון (שתי תוצאות תיקו). הצהובים רוצים לשוב אל מסלול הניצחונות ולשם כך, מאמנה ולאדן איביץ' יעלה בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו כשאלי דסה, אנריק סבוריט ודור פרץ ישובו אל ה-11. כמו כן, את החוד יאיישו צמד החלוצים איתי שכטר ואלירן עטר.

 

כתב: דור ביטון

שתף: