לקראת המשחק: הפועל תל אביב נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל תל אביב

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תנסה לחבר הערב (18:00, שידור ישיר בספורט 4) ניצחון שני ברציפות שעשוי להבטיח למועדון עונה נוספת בליגת ג'פניקה, כשתתארח אצל הפועל ת"א באצטדיון המושבה. כאמור, חניכיו של קשטן שבו בשבוע שעבר למסלול הניצחונות לאחר שהביסו את הפועל חיפה ושמרו על פער חמש הנקודות מעל הקו האדום (בעקבות ניצחונה של מ.ס. אשדוד). מנגד, הפועל ת"א שרשמה הפסד דרמטי בדקה התשעים במחזור שעבר, יודעת שניצחון יבטיח באופן רשמי את הישארותה והיא תנסה לקלקל לאריות הכחולים את התכניות ולסבכה עמוק בתחתית הבוערת.

כידוע, הקבוצות נפגשו פעמיים העונה כשקריית שמונה טרם הפסידה ליריבתה (תיקו במשחק חוץ וניצחון ביתי משער של עידן נחמיאס). בנוסף, קיבצנו עבורכם מספר נתונים מעניינים לקראת ההתמודדות הערב. השתיים נפגשו עד כה 31 פעמים במסגרת ליגת ג'פניקה כשהמאזן ביניהן עומד על 6:12 בניצחונות לזכות האריות הכחולים, כשברקע 12 משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה. בתוך כך, הפועל ת"א אירחה את קריית שמונה 13 פעמים וניצחה רק פעמיים בלבד, הניצחון הביתי האחרון הושג לפני כמעט 5 שנים במאי 2014 בתוצאה 4-2. חניכיו של קשטן, ניצחו פעמיים בלבד מתוך 11 משחקי החוץ האחרונים שלהם, אך שני הניצחונות אירעו במושבה (1-0 בהתאמה על מכבי פ"ת ובני יהודה) האם גם הפעם יחזרו מהמושבה עם מלוא הנקודות?. הנתון המדאיג ביותר הוא ששוערה של האדומים רובי לבקוביץ' שמר העונה 13 פעמים על רשת נקייה , השוער השני בליגה אחרי ראיקוביץ' (18 פעמים).

בפן המקצועי, הקבוצה יצאה אמש (שישי) כמנהגה במשחקי חוץ, אל בית מלון במרכז הארץ בו תשהה עד בסמוך לפתיחת המשחק. בתוך כך, במהלך השבוע דאגו בצוות המקצועי להבהיר לשחקנים כי המשימה טרם הושלמה וחייבים לשמור על ריכוז ומחויבות עד הבטחת ההישארות. בנוסף, במועדון מקווים לחבר ניצחון שני ברציפות דבר שלא קרה מאז חודש אוקטובר (קרה פעם אחת בלבד העונה). מבחינת סגל השחקנים לזכות של קשטן יעמוד סגל כמעט מלא מלבדו של החלוץ מוחמד שכר הפצוע שימשיך להיעדר שבוע נוסף, אף על פי שחזר להתאמן עם הקבוצה.

מנגד, הפועל ת"א מגיעה להתמודדות בדריכות שיא לאחר ההפסד הדרמטי לבית"ר ירושלים וזאת בכדי להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגת ג'פניקה. במהלך הימים האחרונים שיחת היום במועדון האדום הייתה סביב העימות בין המאמן קובי רפואה לחלוצה הליטאי נריוס ולאסקיס. כאמור, האחרון הוחלף בגין דין ודברים במהלך ההפסד במחזור האחרון וכעונש מאותו מקרה הליטאי הודח מהרכב ויפתח על הספסל כשאת מקומו אמור למלא החלוץ שחר הירש. כמו כן, המגן עידן כהן ישוב מהשעייה וצפוי להחליף את עבדי פרחאת בהרכב. יחד עם זאת, מי שייעדר מהמשחק הוא קפטן הקבוצה המגן אוראל דגני שירצה עונש השעייה בגין צבירת כרטיסים צהובים.

 

כתב: דור ביטון

שתף: