לקראת המשחק: בני סכנין נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תתארח הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 5 פלוס ערוץ 56) באיצטדיון 'דוחא' אצל בני סכנין למשחק האחרון לעונת המשחקים הנוכחית. כאמור, עבור האריות הכחולים מדובר במשחק הכי חשוב שיידע המועדון בשנים האחרונות כשסכנת הירידה לליגה הלאומית הינה סכנה אמיתית וממשית כשהפער מהקו האדום עומד על נקודה אחת בלבד. כמו כן, הדבר המעודד הוא שהכל תלוי בנו ובמידה ונצליח לצאת מהתמודדות עם התוצאה הרצויה נבטיח את ההישארות לאחר עונה לא קלה בלשון המעטה. מנגד, ראוי לציין כי היריבה ירדה לליגה הלאומית באופן רשמי לאחר שהפסידה להפועל ת"א אך, אל להתבלבל כי היא תבוא להילחם ולסיים את העונה בצורה ראויה מבחינתה.  בנוסף, העירייה בראשות ראש העיר אביחי שטרן החליטה להעמיד לרשות האוהדים הסעות בחינם על מנת שאלה יבואו לדחוף את הקבוצה במאמץ אחרון להשאירה בליגה.

כידוע, הקרב על הירידה הוא בין עוד שתי קבוצות מלבדנו (מכבי פ"ת ומ.ס. אשדוד) כשרק אחת מבין השלוש תמצא עצמה בסוף הערב כיורדת השנייה.  החלטנו להביא עבורכם את כל התרחישים שישאירו אותנו בליגת ג'פניקה:
התרחיש הראשון והנוח- ניצחון שלנו בסכנין ישאיר את הקבוצה בליגה ללא קשר לתוצאות במגרשים האחרון.
התרחיש השני: תוצאת תיקו במשחקנו יחייב אותנו לקוות לשתי סיטואציות והם, הפסד או תיקו של אשדוד נגד הפועל חיפה או הפסד של מכבי פ"ת להפועל ת"א ובמקרה כזה נחלוף על פני המלבאסים בזכות הפרש שערים עדיף.
התרחיש השלישי והמסובך ביותר: הפסד צורב בסכנין יחייב אותנו להתפלל להפסד של מ.ס. אשדוד במגרשה להפועל חיפה דבר שישאיר אותנו בליגה. כמו שהבנתם, המצב סבוך וקשה אך חשוב לציין כי אנו תלויים בעצמנו בלבד.

בפן המקצועי, לאחר שבוע לא קל ורועש בגזרת המועדון כשהוחלט להיפרד ממאמן הקבוצה תומר קשטן ועוזרו גיל לבנדה החליט אף הוא לעזוב את משרתו הנחיתו את שמעון הדרי המזוהה עם הקבוצה לצורך המשימה של השארת הקבוצה בליגה. בתוך כך, הקבוצה התכנסה היום בצהריים במלון 'גליליון' ומשם יצאו יחד אל עבר המגרש בו ייארח המשחק הקריטי. לזכותו של הדרי יעמוד סגל מלא כשאיאד אבו עביד יוכל לעמוד לרשותו לאחר שסיים לרצות את עונש ההשעייה בגין כרטיסים צהובים.

מנגד, הקבוצה מהמגזר קיבלה מסרים מיריבותינו לתחתית כי הם מצפים מהם לשחק ספורטיבי ולהילחם במשחק נגדנו בכדי לא להשפיע ישירות על מאבק הירידה, מאמן הקבוצה אלדד שביט החליט כי יפרסם את הרכב הקבוצה רק בסמוך למשחק על מנת שלא יתחילו לדבר אותן קבוצות על אותן מסרים חסרי משמעות שהעבירו בימים האחרונים. כמו כן, מי שייעדרו מסגל הקבוצה הם חאלד חלאיילה ומוחמד גדיר כשלעומתם הבלם סארי פלאח ואיהאב גנאיים ישובו לסגל.

 

כתב: דור ביטון

שתף: