,

לקראת המשחק: בני יהודה נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד בני יהודה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה תתארח הערב (18:00 שידור ישיר בספורט 5 לייב , ערוץ 58) באצטדיון 'המושבה' אצל בני יהודה מהמקום הרביעי בטבלה. בתוך כך, חניכיו של תומר קשטן יודעים כי למשחק חשיבות רבה מאוד ויהיו חייבים לחזור עם הנקודות, שכן נותרו שני משחקים עד תחילת הפלייאוף התחתון וכעת, הפער מהקו האדום עומד על חמש נקודות בלבד. כמו כן, האריות הכחולים ינסו לשוב אל מסלול הניצחונות לאחר חמישה משחקים רצופים בהם לא ניצחה ויתרה מכך, שלושה משחקים ברצף שלא מצאה את הרשת.

מנגד, בני יהודה שתגיע למשחק לאחר שלא ניצחה שתי משחקים ברציפות (הפסד ליגה לבני סכנין ותיקו ביתי בגביע המדינה עם הפועל עפולה), יודעת כי על מנת להבטיח באופן סופי את המקום בפלייאוף העליון תצטרך לצאת עם נקודה אחת לפחות מהמפגש הערב.

קיבצנו עבורכם מספר נתונים מעניינים מההיסטוריה בין שני המועדונים: לאורך ההיסטוריה נפגשו השתיים 27 פעמים כשהמאזן עומד על 11 ניצחונות לזכותה של קריית שמונה , תשעה ניצחונות לזכותה של בני יהודה ושבעה משחקים הסתיימו ללא הכרעה. יחד עם זאת, אף מפגש בין הקבוצות לא סיפק יותר מארבעה שערים או לחילופין לא הסתיים בניצחון גבוה מיותר מהפרש של שני שערים (2:0 , 3:1). יחד עם זאת, הנתון המעודד עבור הצופה הוא ששבעת המשחקים האחרונים הסתיימו בהכרעה למי מבין הצדדים.

בצד של האריות הכחולים, הקבוצה יצאה כבר אמש (שישי) אל מרכז הארץ שם תשהה בבית מלון עד בסמוך לפתיחת המשחק. בפן המקצועי, תומר קשטן יקבל בחזרה את החלוץ הטרינידדי לוי גרסיה ששב מפציעה ארוכה והוא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק. יחד עם זאת, מי שימשיכו להיעדר הם המגן נירן רוטנשטיין והקשר ואלון אחמדי שסובלים מפציעה ונמצאים בשלבי החלמה אחרונים. בנוסף, החלוץ חאג'י בארי ייעדר אף הוא עקב הכרטיס האדום השטותי שספג במחזור האחרון נגד מ.ס. אשדוד.

בצד המקצועי של הקבוצה משכונת התקווה צפוי יוסי אבוקסיס לתת את הקרדיט למרבית ההרכב איתו פתח במשחקים האחרונים בליגה. אך יחד עם זאת, מי שעשוי להיעדר מהמשחק הוא אקס קריית שמונה הבלם קרלוס קוויאר שסובל מפציעה והוא נמצא בספק גדול מאוד. לעומתו של קוויאר, מי שבוודאות ייעדר הוא הקשר סגס תאמבי שירצה עונש השעייה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים. כמו כן הבלם דניאל פלשר סובל אף הוא מפציעה וכאמור לא ייכלל בסגל.

 

כתב: דור ביטון

שתף: