וובה בראון: "מאמין בקבוצה שלנו"

וובה בראון שבר את היד

בשבת הקרובה תארח קריית שמונה בביתה את בני סכנין. קריית שמונה מגיעה עם הגב לקיר כאשר שום תוצאה מלבד ניצחון לא מעניינת אותה. ”משחק שחייבים לנצח בו”שמגדיר את זה מי ששותף לחלק גדול במשחק ההגנה הקשוח של הקבוצה, וובה בראון. הקשר בן ה26 שעשה התקדמות נהדרת מאז שהגיעה לקרייה, מתפנה לשיחה עם המדור "לקראת שבת" בה סיפר לנו על מצב הקבוצה "לא מנצלים מצבים", יכולתו האישית "שחקן יותר בשל", יציאה לחו"ל "לא בכל מחיר", המשחקים הקרובים של קריית שמונה "חייבים לנצח", ולאן הוא חושב שהקבוצה תגיע העונה "מאמין בקבוצה הזאת".

 

שאלה:עשית התקדמות גדולה מאוד בשנים האחרונות… וכיום אתה אחד הקשרים הטובים והמבוקשים בליגה..

תשובה: אני חושב שהיום אני שחקן יותר בוגר, עם יותר ניסיון, הבנת משחק, בגרות המשחק, שחקן יותר בשל.

 

שאלה:היו שמועות על עזיבה שלך לקבוצות אחרות בחלון העברות ובסוף נשארת בקריית שמונה..

תשובה: מה שאני יודע שאיזי מאוד רצה שאני יישאר, מעבר לזה לא התעסקתי עם זה, זה הסוכן שלי ואיזי התעסקו בזה. יש לי חוזה לעוד שנתיים וחצי, ואני בקריית שמונה .

 

שאלה:לצאת לשחק בחו"ל זה משהו שאתה רוצה לעשות?

תשובה: כן אבל לא בכל מחיר. ברור שמבחינתי זה התקדמות, וזה סוג של חלום. כי אני משחק כדורגל והקריירה היא קצרה, אני רוצה לגעת בדבר הזה ולהגיע, ואם לא אגיע זה מבאס מאוד.

 

שאלה:נבחרת ישראל?

תשובה: נבחרת ישראל זאת מדרגה גבוהה יותר בחלום שלי שאני רוצה להיות בה ולהגיע לשם. ואם אהיה שם אני רוצה לשחק, לא רק לסמן וי. אותו דבר לגבי חו"ל לא לצאת ולעשות טיול ולהגיד שהייתי בחו"ל.

 

שאלה: ברור שהקבוצה השנה עם סגל של המון שחקנים חדשים אך יחד עם זאת אנחנו מתקרבים למחצית העונה. מדוע לדעתך הקבוצה עדיין לא מצליחה להיראות כמו שהייתם רוצים?

תשובה: אני חושב שדווקא שעכשיו אנחנו כן מחוברים והולך, ורואים שאנחנו מצליחים לחבר פסים והתקפות ומגיעים למצבים. פשוט הכדור לא נכנס לנו ולא היה לנו את המזל. אבל אנחנו עדיין עובדים על זה. יש קבוצות שמסתגרות וקשה לנו לשבור את הבונקר, אני מאמין שהמצבים והזדמנויות שלנו ינוצלו וכשהכדורים יכנסו לנו הכל יראה אחרת.

וואה בראון

שאלה:כאחד שעושה הרבה עבודה הגנתית, צריך לציין שמשחק ההגנה הוא מהטובים והיציבים בליגה

תשובה: אכן זאת העבודה שלי אני כמעט ולא מתעסק בהתקפה. אחת לכמה זמן אני מצטרף, אבל זה לא קורה הרבה. אבל אני חושב שמבחינה אישית השנה אני צריך להשתדרג בגול שתיים שלוש מינימום, שזה יהיה השדרוג האישי שלי, למרות שגול בשבילי זה בונוס. וכן אני חושב שיש לנו הגנה טובה מאוד אנחנו מחוברים. בהתחלה היה קשה לנו קצת עם השפה של לואיס גוטיירס, לא הבנו אחד את השני, אבל לאט לאט למדנו אותו והוא אותנו והתחברנו כמו שצריך.

 

שאלה: מאמן הקבוצה היה גדול הבלמים במועדון. כיצד זה משפיע על משחק ההגנה?

תשובה: סלאח בגלל שהוא היה בלם, מקפיד מאוד על הסגירות. זה חשוב לו, הוא יודע מה זה, אי אפשר לעבוד עליו בקטע הזה. הרבה גולים קיבלנו בגלל שלא ראינו את השחקן מאחורי הגב שמתגנב, הוא מקפיד מאוד על דברים וזה עוזר לנו.

 

שאלה: אחרי סכנין (מבלי לבטל אותם) מצפים לנו סדרת משחקים קשה. בית"ר בחוץ, באר שבע בחוץ, הפועל תל אביב בבית ומכבי תל אביב בחוץ, שבתווך, מפגש כפול בגביע הטוטו.. האם הקבוצה מוכנה לאתגר הזה להתמודד מול הקבוצות החזקות הללו?

תשובה: אני חושב שקריית שמונה מהמשחקים האלה ממש לא מתרגשת, להיפך, היא מתייצבת למשחקים כאלה אני לא מדבר סתם, תראו לפי התוצאות שעשינו בעבר. לפחות ב4 שנים האחרונות, באים משחקים ולא מפחדים ולא מקבלים פיק ברכיים. אני לא חושש מזה. אני פשוט מחכה למשחק הזה שייתן לנו את העלית מדרגה, שאת ההזדמנות הראשונה שתהיה לנו נכניס ושחקני ההתקפה שלנו יקבלו ביטחון והלוואי ונתחיל כבר מול סכנין למרות שיהיה קשה ולא פשוט.

 

שאלה: גם מכת הפציעות העונה לא מקלה עליכם, שלא נדבר על דויד מנגה שהמזל לא משחק לו השנה עם הפציעות..

תשובה: דויד מנגה זה אחד השחקנים שהגיעו איתי לקריית שמונה, ואני מכיר אותו יותר ממה שמכירים אותו בקבוצה. זה שחקן שאם הוא כשיר במאה אחוז אז הוא ייתן מעצמו 100 אחוז. כרגע הוא לא כשיר והוא לא מצליח להיכנס למסלול, כל רגע הוא נפצע פציעה על פציעה וזה מבאס מאוד. הוא חסר לנו בחלק ההתקפי כי הוא שחקן שבעונה שעברה היה המבשל הבולט בקבוצה.

 

שאלה: כשחקן שהוא אחד הברגים החזקים בהרכב בעונות האחרונות, ומכיר את הקבוצה טוב, כמה רחוק הקבוצה תגיע העונה לדעתך?

תשובה: בעונה שהגעתי בעשרה המחזורים הראשונים הפסדנו. אנשים דיברו, ובסוף סיימנו עם גביע ומקום שלישי. אני מאמין בקבוצה הזאת זה לא סוד שהקבוצה הזאת מתחברת עם הזמן ובסוף אנשים מסתכלים על הטבלה ורואים אותנו במקומות הראשונים. לשם אנחנו שואפים. אנחנו עובדים מאוד קשה, אין לנו כוכבים כל אחד נותן את המאה אחוז שלו ואת הלב שלו ואני חושב שמזה יגיעו התוצאות.

 

שאלה: בשבת תפגוש הקבוצה באצטדיון הביתי בק"ש את בני סכנין, קבוצה נגדה כבש וובה בראון את שער הבכורה שלו בקריית שמונה. איך מתכוננים לסכנין?

תשובה: נגד סכנין חייבים לנצח! אין דרך חזרה. הפסדנו כבר מלא נקודות. החל מהמשחק נגד בני יהודה יש ירידה קטנה לא בכוונה כמובן. אני מקווה שבמשחק הזה ובמשחקים מול הקבוצות הגדולות נוציא נקודות.

 

שתף: