הודעה לעיתונות – שת"פ עם עמותת אור ירוק

לקראת המחזור הרביעי הפועל ת"א - ק"ש

קריית שמונה החליטו – תאונות דרכים, לא במגרש שלנו.

מועדון הכדורגל עירוני "איתוראן" קריית שמונה ועמותת אור ירוק הנאבקת בתאונות הדרכים, החליטו לשלב ידיים במאבק היומיומי בתאונות הדרכים. במסגרת שיתוף הפעולה הראשון מסוגו, יוצגו בהבלטה מידי שבוע מסרים של בטיחות בדרכים על גבי מערכת מסכי "הלד" שבאצטדיון במשחקי הבית של הקבוצה.

כמו כן, בזמן הפסקת מחצית המשחק יערכו משחקי כדור בשיתוף הקהל בעזרת משקפיים מיוחדים המדמים נהיגה בשכרות. המטרה של העמותה וקבוצת הכדורגל היא להגביר את המודעות לסכנות שבנהיגה תחת השפעת אלכוהול, כאשר בהמשך יערכו פעילויות להגברת המודעות לסכנה שבשימוש בטלפון הסלולארי בזמן נהיגה, נסיעה ללא חגורות בטיחות ועוד.

שחקני הקבוצה ייקחו חלק בשת"פ גם ברמה האינדיבידואלית ויקיימו פעילויות בקרב הקהילה לטובת הגברת המודעות לבטיחות בדרכים כאשר יעלו לעמוד האינסטגרם/פייסבוק שלהם במהלך השנה מסרים למען הבטיחות בדרכים וישתתפו בפעילויות נוספות.

במקביל תקיים עמותת אור ירוק פעילות הסברתית במהלך העונה בקרב מחלקות הנוער של המועדון ותדריך את השחקנים הצעירים בנושאים הקשורים לסכנות שבנהיגה בשכרות, נהיגה במהירות מופרזת, נהיגה בעייפות ונסיעה ללא חגורות בטיחות.

בקרב שחקני הילדים יקיימו מתנדבי העמותה פעילות הסברתית אודות החשיבות של הליכה בטוחה וחציה כביש נכונה, רכיבה בטוחה על אופניים עם קסדה, חשיבות חגירת חגורת בטיחות במהלך הנסיעה והעלאת המודעות לסכנה שבמשחקי כדור בקרבת הכביש.

מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה שמח להמשיך והרחיב את העשייה היום יומית שלו למען הקהילה בטח בנושא כאוב וחושב כמו תאונות הדרכים. המועדון ומקווה כי בסופו של יום שת"פ מסוג זה אכן יעזור, יפחית ואף ימנע ימנע ככל הניתן הרוגים ופצועים מיותרים בתאונות הדרכים.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "המאבק בקטל בדרכים הוא חוצה גבולות ונוגע לכל אחד מאיתנו. אני מברך את עירוני איתוראן קריית שמונה על ההירתמות למאבק בתאונות הדרכים ומאמין שביחד נוכל להעלות את המודעות לסכנות שבכביש. הכדורגל מרכז סביבו קשת רחבה של אוכלוסיות שונות, ולכן חשוב להגיע אל כולם ולהסביר כי בכביש שלא כמו במגרש הכדורגל, לא תמיד יש אפשרות לתקן בשבת הבאה".

על פי נתוני עמותת אור ירוק, מתחילת השנה נהרגו 263 בני אדם בתאונות דרכים, לעומת 257 בני אדם שנהרגו בתקופה המקבילה בשנה שעברה. מדובר בשנה רביעית של עליה רצופה במספר ההרוגים בכבישים.
#קהילה_מעל_הכל

שתף: