גביע הטוטו – הקרב על ראשות הבית

רגע לקראת משחק ההשלמה האחרון של גביע הטוטו, כתב האתר הרשמי, בצלאל חבובה, מביא לכם את כל הפרטים לקראת המשחק וגם ראיון מיוחד עם אחמד עאבד.

מכבי חיפה נגד קריית שמונה (ספורט 5 LIVE)

בפעם השנייה בתוך שבועיים נפגשות הקבוצות זו מול זו. והפעם קרב מסקרן על ראשות טבלת הבית בגביע הטוטו, (המקורי נדחה בשל האובך).

קריית שמונה תפגוש מחר (20:15 אצטדיון קריית שמונה) במסגרת הסבב האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו את מכבי חיפה. שתיהן הבטיחו את מקומן בשלב הבא. קריית שמונה מגיעה למשחק מהמקום השני בבית, רק בשל שער זכות אחד פחות ממכבי חיפה.

קריית שמונה נמצאת בכושר טוב לאחר שני ניצחונות רצופים על שני החיפאיות, הפועל ומכבי חיפה. אך מנגד תיקו מאכזב במחזור האחרון בליגה נגד בני יהודה, לאחר שכבר הובילו במשחק בתוצאה 2-0, אך שמטו את היתרון. ואספו רק נקודה מבלומפילד.

מן הצד השני מגיעה מכבי חיפה, לאחר שפירקה את הפועל עכו (אותה נפגוש בשבת במסגרת הליגה) 4-0 במחזור האחרון. עם הרבה מורל וכשברצונה לנקום בקריית שמונה על ההפסד בליגה במחזור הקודם.

מבחינת ההרכב של קריית שמונה, צפויים שינויים בהרכב. ותינתן במה למספר שחקנים שלא זכו עד כה לדקות משחק רבות.

מהסגל ייעדרו דניאל בורחל הפצוע כאשר גם וובה בראון המורחק ייעדר. רועי שוקרני, שנכנס במקומו מול בני יהודה, צפוי לתפוס את מקומו. דויד מנגה, ששוב חש כאבים ברגלו, נמצא בספק להתמודדות.

 

ראיון עם אחמד עאבד

שאלה: מפתיחת העונה אנו בחוסר עקביות, 3 תיקו רצוף, 2 ניצחונות רצופים ושוב תיקו. מתי נתחיל לצבור ניצחונות ביותר עקביות? כי מבחינת התקפה הקבוצה נותנת תפוקה..

תשובה: כולם רואים שלאט לאט השחקנים והקבוצה מתחברת, התחלנו לשחק כדורגל יפה כמו שכולם מצפים מאיתנו. אנחנו עוד לא יציבים אבל אני מאמין שממשחק למשחק אנחנו נשתפר עוד ועוד.

הובלנו נגד בני יהודה 2-0 מצמד שערים שלך, ואיבדנו את היתרון הזה. האם השאננות עלתה לנו ביוקר?

אני אקרא לזה חוסר ניסיון ולא שאננות. שלטנו לאורך כל המשחק, אבל בסוף, קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה מספיק טובה, שלצערי גרמה לנו לאבד את היתרון.

מבחינה אישית אתה מגיע בכושר מצוין, עם 5 שערים ו2 בישולים בליגה. כשבעונה הקודמת היו לך 3 שערים בכל העונה. נראה שאתה בשיפור משמעותי מבחינת המספרים…

כמובן שיש שיפור משמעותי. בשנים האחרונות בישלתי יותר מלכבוש, שנה שעברה היו לי 11 בישולים! אבל השנה אני שמח שאני משלב בין שני הדברים ועוזר לקבוצה יותר ויותר.

אתה שחקן צעיר, מה השאיפות שלך מבחינת אירופה…

אני שואף לשחק בליגות הבכירות באירופה. מעדיף את אנגליה, אך גם בגרמניה.

פוגשים את מכבי חיפה בפעם השנייה בתוך שבועיים, כמה זה משפיע?

לא משנה נגד מי, אנחנו צריכים להיות מוכנים ולעשות הכל בשביל לנצח

המשחק בגביע הטוטו מחר, כמה הוא חשוב? כי בסך הכך הבטחנו את המקום בשלב הבא…

אנחנו באים לכל משחק באותה גישה ולא מזלזלים בשום משחק ולא משנה מה החשיבות, תמיד צריך לבוא באותה גישה.

 

כתבתו של בצלאל חבובה

 

שתף: