אופיר מזרחי: "מגיעים לכל מגרש כדיי לתת הכל"

אופיר מזרחי: "מגיעים לכל מגרש כדיי לתת הכל"

שיר חדש ישן

קריית שמונה מביסה את הפועל תל אביב 3-0 בבית. בדיוק אותה תוצאה במפגש האחרון ביניהם בבלומפילד. מי שכבש במשחק ההוא צמד הוא אופיר מזרחי שגם במשחק הזה נעץ את הראשון ברשת בדרך לחגיגה של הלבנים. ועל הדרך אופיר הוא מלך השערים של הקבוצה.

ויהי אור

השער הראשון של קריית שמונה הובקע במחצית הראשונה. במחצית השניה ראינו שני חילופים של המאמן. הראשון של אור אוסטוינד שהחליף את רועי שוקרני, השני של דניאל בורחל שהחליף את אלי בלילתי, והשלישי נאור עבודי החליף את אחמד עאבד. שלושת החילופים השפיעו על המשחק. כאשר דניאל בורחל שרק נכנס למגרש מספק הגבהה נהדרת לחלוץ הברזילאי שלנו שנוגח את השער השני לזכות קריית שמונה, ורושם בישול על שמו. ובדקה 88 נאור עבודי 3 דקות לאחר שנכנס מוסר כדור רוחב ואור אוסטוינד בועט ברגל ימין פנימה את השער השלישי. המאמן קלע בול בחילופים.

חיבור וחיסור

למרות שהגיעה למשחק חסרה את כמה משחקניה הבכירים, שחקני הקבוצה הראו שהם בהחלט יכולים למלא את החלל. המחליפים שלהם נתנו הופעה מצוינת, והמשיכו את החיבור הנהדר של הקבוצה שהחל בהפסד של הקבוצה להפועל באר שבע. ושברו בצורת של שבעה משחקים ללא ניצחון. הניצחון יתרום הרבה למורל הקבוצה ויעזור לה להמשיך במסלול הניצחונות ולהעלות במעלה הטבלה.

מטריה אנושית

כ1500 אוהדים הגיעו לאצטדיון בקרית שמונה לעודד את הקבוצה תחת גשם שוטף. למרות מזג האוויר הסוער לא התעצלו וזכו האוהדים לראות את הרשת של הפועל זזה שלוש פעמים כאשר טיפות המים שעליה עפים לכל עבר. וגם ניצחון של הקבוצה שבוודאי חימם להם את הלב ביום קר שכזה. הפנים כעת למחזור הבא שם נפגוש את מכבי תל אביב בחוץ נקווה שנראה את הקבוצה ביכולת שלה במשחקים האחרונים ואף יותר מזה.

– ראיון –

לאחר הניצחון אמש 3-0 על הפועל תל אביב, לקחנו היום לראיון קצר את החלוץ המצטיין אופיר מזרחי, מלך השערים של הקבוצה עם 6 כיבושים בליגה ועוד אחד בגביע הטוטו. החלוץ שמציג יכולת נהדרת העונה כבש את השער הראשון של הקבוצה לאחר תקופה ארוכה, והמשיך לעשות זאת משחק שני ברציפות כהגיח מאחור וירה לרשת העליונה את השער הראשון לזכות קריית שמונה.

בשבוע שעבר בכתבת סיכום על המשחק נגד הפועל באר שבע הכותרת שנתתי הייתה "פרס אופיר". אתה זה שהבקעת שער ראשון לאחר הבצורת הארוכה וגם במשחק הזה משחק שני ברציפות כבשת הראשון וסללת את הדרך לניצחון…

"כן, קודם כל אני שמח שיוצא לי לכבוש פעמיים ברציפות. ואני יותר שמח שהפעם השער הזה עזר לקבוצה להשיג את הניצחון שהיה לנו חשוב מאוד".

הקבוצה מנצחת סוף סוף לאחר שבעה מחזורים וגם מבקיעה במשחקים האחרונים… וכמובן העפילה לחצי גמר גביע הטוטו.. החל מהמשחק נגד הפועל באר שבע יש שינוי מסוים הקבוצה משחקת הרבה יותר טוב ויותר מחוברת…

"מעבר ליכולת שלנו שכמובן אנחנו מצליחים לשפר, יש שינוי בגישה למשחקים. אנחנו באים לכל משחק, בין אם זה נגד הפועל באר שבע הפועל חיפה או הפועל תל אביב אנחנו באים לתת את הכל נגד כל קבוצה לא משנה באיזה מפעל. ואני מאוד מקווה שעם הגישה הזאת גם היכולת שלנו תשתפר".

אתם חסרים את הקפטן חיימוב בשער אך למרות זאת המחליף שלו מהדי זועבי נותן משחקים טובים ומספק הצלות נהדרות..

"אין ספק, חיימוב הוא שוער מצוין שחסר לנו. אבל אני שמח שמהדי זועבי הצליח להיכנס לכפפות שלו ונותן משחקים טובים. מהדי הוא ילד מוכשר, אני בטוח בו. לרגע לא היה לי ספק בזה שהוא יעמוד בשער הוא יציג את היכולות שלו".

יש לך 9 משחקים בהרכב בליגה ושישה שערים, מלך השערים של הקבוצה. מאזן אישי מצוין בסך הכל…

"כמובן שאני עוד רוצה להמשיך ולשפר את זה, אם אשפר את זה גם אעזור לקבוצה וזאת המטרה. להמשיך לעבוד קשה ולהשתפר כל הזמן".

הייתם אופטימיים למרות המצב והתוצאות של הקבוצה במשחקים האחרונים…

"האמת שהייתה תקופה לא נעימה שלא הצלחנו לכבוש והפסדים ותוצאות תיקו המצב לא היה טוב. תמיד ידענו שיהיה בסדר, האמנו והמשכנו לעבוד קשה. גם הצוות לרגע לא הראה לנו סימני חולשה תמיד האמין בנו ואני שמח עכשיו שהצלחנו להחזיר לו. אני מאוד מקווה ומאמין שנצא מפה לדרך חדשה".

מאמן הפועל תל אביב אמר בראיון לאחר המשחק "שהתוצאה הזו משקרת לחלוטין" יש משהו בדבריו?

"יכול להיות שיש משהו בזה, אבל זה לא משנה העיקר שניצחנו. הדרך הייתה פחות חשובה, היה חשוב לנו קודם כל לנצח ולא משנה באיזה יכולת".

ועכשיו צריכים לחזור מהחגיגה ולהיות עם הרגלים על הקרקע… כי בשבוע הבא פוגשים את מכבי תל אביב בחוץ…

"זה לא משנה אם מכבי תל אביב או כל קבוצה אחרת, מהרגע שניצחנו שכחנו את זה, השארנו את זה בחדר הלבשה. עכשיו מסתכלים קדימה למשחק הבא, נעבוד קשה נתכונן. אני בטוח שהצוות יכין אותנו הכי טוב שאפשר, אנחנו יודעים מה מצפה לנו ואנחנו מוכנים לקראת זה".

 

 

 

שתף: