,

סיקור המשחק: מכבי נתניה נגד עירוני קריית שמונה

סיקור המשחק: מכבי נתניה נגד עירוני קריית שמונה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה יצאה הערב למשחק חוץ בנתניה, איצטדיון בו לא הפסידה במשך השנתיים וחצי האחרונות לקבוצה המקומית. המשחק נפתח בצורה טובה עבור חניכיו של סילבס אך, דווקא היו אלה המארחים שעלו ליתרון בדקה ה-18 מרגליו של החלוץ המונטנגרי פאטוס ביצ'ארי, עד לסיום המחצית הראשונה לא נרשמו אירועים משמעותיים. בתוך כך, במהלך המחצית השנייה נתניה נשארה בעשרה שחקנים אך, האריות הכחולים לא השכילו למצוא את הרשת ויצאו מנוצחים, האריות הכחולים סופרים משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון במסגרת הליגה.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

דקה 16: הזדמנות ממשית ראשונה לזכותה של ק"ש כשבעיטה חזקה של עומר לקאו משפת הרחבה נבלמה בדרך על ידי שחקן הגנה נתנייתי וזה הרחיק לקרן.

דקה 18: בחלוף דקתיים בלבד , המארחת יצאה להתקפה ראשונה במשחק וגם הצליחה למצוא את הרשת. פעולת הכנה נאה של החלוץ גיא מלמד הסתיימה בהרמה שמצאה את ראשו של ביצ'ארי וזה בנגיחה קשה העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם.

דקה 38: שוב זו המארחת ושוב זה החלוץ המסוכן ביצ'ארי אך, הפעם הבעיטה שלו חלפה בסמוך לקורה.

מחצית שנייה:

דקה 58: האירוע הראשון במחצית השנייה היה אמור להיות משמעותי מאוד עבור חניכיו של סילבס, כשפריצה יפה של גרסיה הסתיימה בצהוב שני למגן מכבי נתניה ג'ונתן בורנשטיין וזו נשארה בעשרה שחקנים.

דקה 71: לוי גארסיה המסוכן בועט חזק משמונה עשר מטרים אך שוער המארחת אלקסלסי מוכן והצליח להדוף בקצות אצבעותיו את הסכנה.

דקה 73: נדמה היה כי ק"ש מצאה את השיוויון. אך, בעיטה חופשית של המחליף ואלון אחמדי משפת הרחבה הורחקה על ידי אלקסלסי מקו השער, שחקני הקבוצה דרשו לשער אך, גם לאחר צילומי הטלויזיה קשה היה ניתן לקבוע אם הכדור עבר במלוא היקפו את קו השער. שופט המשחק, שניר לוי (בנו של שופט העבר מאיר לוי) לא אישר את השער.

עד לסיום לא נרשמו מצבים נוספים למי משתי הקבוצות.

בתוך כך, האריות הכחולים שסופרים משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון ליגה יארחו בשבת הבאה את הפועל ת"א אשר נמצאת מתחת לקו האדום למשחק חשוב מאוד בו תהייה חייבת הקבוצה להשיג ניצחון על מנת לא להסתבך יותר בתחתית הליגה. כמו כן, ק"ש שרוצה פלייאוף עליון יודעת כי רק רצף של תוצאות טובות ישמור לה את הסיכוי להשיג את המטרה.

 

כתב: דור ביטון

שתף: