לקראת המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

לקראת משחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

עירוני "איתוראן' קריית שמונה תארח הערב (19:00) את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור הראשון של הפלייאוף התחתון. כאמור, זו עונה הרביעית ברציפות בה חניכיו של קשטן ישחקו בפלייאוף התחתון כשבשנתיים האחרונות השכילה הקבוצה לסיים במקום הראשון של הפלייאוף (מקום שביעי). כמו כן, גם העונה לאחר שנקבע כי הקבוצה תשחק בתחתון הוצבה בפני השחקנים המשימה לסיים במקום השביעי. בנוסף, במועדון החליטו על כניסה חופשית לאוהדי שתי הקבוצות.

מנגד, היריבה ממלבאס תגיע מהמקום ה-12 כשהיא מקדימה את מ.ס. אשדוד הנמצאת מתחת לקו האדום ב-6 נקודות כך, שהיא לא צפויה להקל על האריות הכחולים במשחק הערב.

בתוך כך, הקבוצות נפגשו פעמיים העונה כשבשני המשחקים הייתה זו קבוצת החוץ אשר יצאה עם ידה על העליונה. כשבסיבוב הראשון קריית שמונה הייתה זו שגברה 1-0 על יריבתה. ובסיבוב השני לפני כחודש וחצי הייתה זו מכבי פ"ת שניצחה 2-0 באצטדיון הביתי שלנו.

כמו כן, מבחינה מקצועית לרשותו של תומר קשטן יעמוד סגל מלא. אך, מי שנמצא בספק לקראת המשחק הוא הקשר ואלון אחמדי ששב להתאמן בצורה סדירה בשבוע האחרון אך ההחלטה אם להכלילו בסגל תתקבל בסמוך למשחק. יחד עם זאת, המגן נירן רוטשטיין והקשר לירוי צעירי החלימו מפציעותיהם ויעמדו לרשות הצוות המקצועי. כמו כן, הקשר עדן שמיר ישוב אל הסגל לאחר שריצה את עונש ההשעיה בגין כרטיסים צהובים.

מנגד, מכבי פ"ת תגיע להתמודדות כשהיא בסגל מלא. כמו כן, אמש (שבת) לאחר האימון המסכם יצאה הקבוצה אל מלון בטבריה שם תשהה עד בסמוך למשחק. בתוך כך, מאמן הקבוצה גיא לוזון תרגל מערך של שלושה בלמים על מנת לעצור את צעדיה של ההתקפה המהירה בקריית שמונה. לא מן הנמנע כי בהרכבה של הקבוצה יבוצעו לא מעט שינויים מההרכב שניצח את מ.ס. אשדוד בשבוע שעבר.

 

כתב: דור ביטון

שתף: