לקראת המשחק – עירוני קריית שמונה – מכבי חיפה

שחקנים

הקרב על מומנטום

יום: ראשון

תאריך: 18.10.15

שעה: 20:15

אצטדיון: קריית שמונה

מחזור: 7

שידור: ספורט 2 HD

המאזן בין השתיים:

ניצחונות של עירוני ק"ש – 6

תיקו – 1

ניצחונות של מכבי חיפה – 5

מיקום בטבלה: קריית שמונה – 4 מכבי חיפה – 14

בעונה הקודמת הסתיימו שני המפגשים בניהם, האחד בניצחון ביתי של קריית שמונה 1-0 והמשחק השני בהפסד של קריית שמונה 4-1 בחוץ למכבי חיפה.

מדובר בקרב על מומנטום, היות וקריית שמונה מגיעה למשחק לאחר שהביסה את הפועל חיפה בסמי עופר 4-1 במשחק נהדר והשיגה את הניצחון השני העונה. בקבוצה מרוצים מהחיבור בין השחקנים, שמתחיל לתת את אותותיו. ומקווים לעלות על הגל ולהמשיך ביכולת המצוינת. אך מנגד עומדת קבוצה טובה שהשיגה את ניצחונה הראשון בעונה זו במחזור האחרון, וגם כבשו שערי בכורה. הירוקים מתחתית הטבלה ינסו לעלות על דרך המלך ולחבר עוד 3 נקודות במשוכה הקשה שמצפה להם האצטדיון הביתי של הקריה.

קריית שמונה גברה ארבע פעמים בבית על מכבי חיפה. כאשר למכבי חיפה יש 3 ניצחונות חוץ בקריית שמונה.

הבשורות הטובות בקריית שמונה הם שהחלוץ המצויין של הקבוצה אחמד עאבד שכבש העונה 3 שערים ובישל שניים, יהיה ככל הנראה כשיר למשחק. מי שצפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהתקפה הוא החלוץ דויד מנגה שחזר מפציעה ונמצא בכושר טוב.

בנוסף הקשר הצעיר והמבטיח עדן שמיר, שכבש צמד שערי בכורה במדי הקבוצה נגד הפועל חיפה. חזר מהנבחרת הצעירה ויצטרף לגיא חיימוב, עודד אלקיים, ואחמד עאבד שחזרו גם הם מהנבחרת הבוגרת ויעמדו לרשות המאמן.

הקבוצה תחסר את המגן דניאל בורחל שעדיין פצוע. מי שצפוי להחליפו בהרכב הוא חן דילמוני.

מכבי חיפה שהתחזקה העונה בסוללת כוכבים, מגיעה לאחר ניצחון בכורה במחזור האחרון 2-0 על הפועל רעננה. גם בצורת השערים בקבוצה הסתיימה במשחק זה. בסך הכל מתחילת העונה מאזן הקבוצה עומד על 3 הפסדים 2 תוצאות תיקו וניצחון אחד. מכבי תחסר את המגן טאלב טואטחה שקרע את השריר. בנוסף מי שנפצע בספק להתמודדות הוא השוער ולדימיר סטויקוביץ' שנפצע במהלך המשחק של נבחרתו. הירוקים יחפשו להמשיך את היכולת מהמשחק האחרון וינסו למנוע מקריית שמונה להשאיר את מלוא הנקודות בבית.

בהזדמנות זו נאחל מכל הלב מזל טוב לוובה בראון לרגל נישואיו השבוע עם בחירת ליבו.

 

כתבתו של בצלאל חבובה

שתף: