לקראת המשחק: הפועל באר שבע נגד עירוני קריית שמונה

לקראת המשחק: הפועל באר שבע נגד עירוני קריית שמונה

עירוני איתוראן קריית שמונה תצא הערב (20:30, שידור ישיר בספורט 4 אפיק 54) למשחק חוץ קשה מאוד ומסקרן כשתתארח ב'טוטו טרנר' אצל הפועל ב"ש. כאמור, המארחת טרם הפסידה העונה באצטדיונה הביתי ובכלל רשמה הפסד ליגה בודד מאז נחנך לפני כשלוש וחצי עונות. כמו כן, שתי הקבוצות מגיעות למשחק לאחר רצף תוצאות לא טובות ושכל צד ינסה להיות זה שיצא לדרך חדשה.

כמו כן, חניכיו של סילבס ידעו תמיד לעשות ליריבתה חיים קשים אך, הקבוצה הצפונית תנסה לשבור את רצף המשחקים בבירת הנגב במסגרת הליגה שם ניצחו בפעם האחרונה במאי 2015. לעומת זאת, חניכיו של ברק בכר רשמו שלוש תוצאות תיקו ברציפות כשהאנקדוטה קטנה מספרת על כך שהפעם אחרונה בה רשמה ב"ש ארבע תוצאות תיקו ברציפות הייתה אי שם בחודשים אוקטובר-נובמבר בשנת 2012 וגם אז הייתה הקבוצה הצפונית אחת מהקבוצות שנכללו ברצף הזה.

בפן המקצועי בצד של ק"ש, בקבוצה ימשיכו לחפש פתרונות למצבת הפצועים הבלתי נגמרת של הקבוצה שכן במחזור האחרון התווסף אל הרשימה הבלם מרכוס דיניז שסובל מקרע במפשעה והוא צפוי להיעדר בתקופה הקרובה. כמו כן, יואל אבוחצירה, לוי גרסיה ושמעון אבוחצירה יוסיפו להיעדר שבוע נוסף. לעומת זאת, הקשר עידו דוידוב ששב לפעילות מלאה עשוי להיכלל בסגל הקבוצה לראשונה מאז פתיחת העונה.

מנגד, בצד של הפועל ב"ש ישנו לא מעט לחץ סביב התוצאות של הקבוצה אשר ממקמים את קבוצתו של בכר רק במקום הרביעי בטבלה בתום סיבוב שלם ובפער גדול של 14 נקודות מהמוליכה מכבי ת"א. מבחינה מקצועית, החלוץ בן שהר שהיה בספק למשחק עקב פציעה קלה התאושש בזמן והוא ייכלל לבסוף בסגל ואף לא מן הנמנע כי ייפתח בסופו של דבר בהרכב הראשון. בנוסף, אקס ק"ש נייג'ל האסלביינק שיפגוש לראשונה את קבוצתו הקודמת ימשיך לקבל את הקרדיט ב-11 לאחר ששב לפתוח במחזור הקודם לאחר מספר משחקים בהם פתח על הספסל. יחד עם זאת, מי שייעדר בוודאות הוא הבלם ואקס נוסף של ק"ש שיר צדק.

 

כתב: דור ביטון

שתף: