ברוכים הבאים לאתר הרשמי של עירוני איתוראן קריית שמונה

ברוכים הבאים לאתר הרשמי של עירוני איתוראן קריית שמונה

האתר הרשמי החדש של מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה יוצא לדרך.

אוהדים יקרים,

מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה שמח לפתוח עבורכם את האתר הרשמי החדש של המועדון. זה המקום בו תוכלו לגלוש, לקרוא, להתעדכן בכל הנושאים,החדשות,הסטטיסטיקות והתמונות שקשורות למועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה.

האתר הרשמי אשר מנוהל ומפוקח על ידי דובר המועדון, נבנה ביצירתיות על ידי חברת: web your self, חברה למיתוג ובניית אתרים אשר משרדיה נמצאים בעיר קריית שמונה והיא פרי יוזמתם של שני אנשים צעירים וכשרוניים בני המקום.

בימים הקרובים תיפח באתר החנות המקוונת הרשמית של המועדון בה יהיה ניתן לרכוש תחילה את חליפות המשחק הרשמיות של המועדון. כמו כן, כבר עכשיו ניתן לרכוש מנויים ו/או כרטיסים באמצעות כרטיס אשראי דרך לחיצה על הקישור הרלוונטי באתר. מלבד החשיבה וההשקעה על נוחיות הגולשים שלנו באתר הרשמי אנו מבטיחים כי נעשה את הכל על מנת שגולשי האתר יהיו מעודכנים באופן מייידי בכל העדכונים והחדושות הקשורות למועדון.

מועדון הכדורגל עירוני איתוראן קריית שמונה, רואה חשיבות עצומה בנגישות המועדון לאוהדיו, לתקשורת המסקרת אותו ולשאר גורמים ומועדונים המעוניינים לצרוך מידע עכדני על עירוני איתוראן קריית שמונה.

אנו מזכירים לכם כי האתר נמצא בימיו הראשונים, בימים הקרובים יתעשר תוכן האתר בכל הקטגוריות ובכללם: חנות המועדון, מרכז ההורדות גלרייות ועוד…

מקווים שתהנו… :)

עירוני איתוראן קריית שמונה

screen

שתף: