שובל גוזלן: "מחכים בקוצר רוח למשחק הראשון"

סיקור המשחק - עירוני קריית שמונה נגד בני סכנין

עירוני קריית שמונה תפגוש ביום שבת את הפועל רעננה במחזור הפתיחה של ליגת העל, האירוע המרכזי הוא המפגש של חיים סילבס מול הקבוצה אותה אימן ב-3 השנים האחרונות, קריית שמונה מצידה מגיעה לאחר מתיחת פנים משמעותית לאחר שבקיץ החליפה את רוב הצוות המקצועי לאחר מכן את רוב חוליית ההגנה והתחזקה משמעותית בכל עמדה במגרש, הפועל רעננה מגיעה גם היא לאחר מתיחת פנים בקיץ כאשר את עמדת המאמן תפס דודו אברהם במקומו של חיים סילבס שהגיע צפונה, הפועל רעננה צירפה שחקנים בהרבה עמדות במגרש אך החיזוק המשמעותי שהצטרף עומד השוער הסלובקי בן ה-31 ,תומאש קושיצקי שהגיע מבאסטרס היוונית שם שיחק בשלוש העונות האחרונות.

במפגשי העבר בין הקבוצות המאזן עומד על 7 ניצחונות של קריית שמונה מול 2 בודדים של הפועל רעננה ושישה תוצאות תיקו. המפגש האחרון בין השתיים הסתיים בניצחון דרמטי של הפועל רעננה בביתה של עירוני קריית שמונה לאחר ששניר שוקר המחליף הבקיע שער דרמטי בתוספת הזמן.

בעונה הקודמת הפועל רעננה סיימה במקום העשירי והייתה רחוקה 5 נקודות מהקו האדום, במחזור האחרון של העונה הקודמת רעננה סיימו בתיקו 1:1 מול הפועל תל אביב, באותו משחק הפועל תל אביב נשרה לליגה הלאומית.

 

חלוץ הקבוצה שובל גוזלן לאתר הרשמי לקראת הפועל רעננה:

"אווירה טובה, הגיעו שחקנים טובים וחשובים, עבדנו קשה במשך חודשיים כדי להגיע מוכנים למשחק הראשון ומחכים לו בקוצר רוח, הקבוצה מגיעה מוכנה ומאומנת והמטרה היא ליישם את כל מה שעבדנו בחודשיים האחרונים וכמובן לנצח."

 

כתב: ירין שושן

שתף: