ראיון פרידה עם שיר צדק

ראיון פרידה עם שיר צדק

שיר צדק: "קריית שמונה תמיד תהיה הבית"

שיר צדק, מי שהיה קפטן הקבוצה בשנים האחרונות ושחקן שמזוהה כל כך עם הקהל והעיר קריית שמונה, בראיון פרידה לכתב האתר הרשמי, זיו מעוז.

[su_divider top="no" size="1" margin="5"]

 

שיר, אתה מסיים חתיכת תקופה במועדון. איך אתה מרגיש עם סיום תקופה ארוכה בקריית שמונה?
אני מרגיש שאני מסיים פרק שלמדתי בו הרבה והתקדמתי המון ואני מרגיש שהשגתי הרבה דברים בקריית שמונה הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית ועכשיו הגיע הזמן להתקדם הלאה.

אם תתבקש לבחור את הרגעים המשמעותיים ביותר שלך בקריית שמונה מהם יהיו הרגעים?
גביע המדינה זה ללא כל ספק אחד הרגעים הגדולים שלי כאן. בתור קפטן להניף את הגביע שזה דבר שמיוחד מאוד ומרגש מאוד ומשחק פלייאוף ליגת אלופות מול באטה בוריסוב, הרגע שבו השמיעו את ההמנון היה רגע מאוד מרגש.

סמן את הרגע שבו הבנת שאתה הופך להיות שחקן מפתח במועדון.
אני חושב שהרגע הזה היה בדיוק בעונת האליפות כאשר נכנסתי להרכב, לא הייתי ממש שחקן הרכב עד אז וכשזה קרה הבנתי שבונים עליי ורוצים אותי באמת ושהדברים הולכים לכיוון חיובי.

שיר צדק

שיר צדק

מה אתה לוקח איתך במעבר מק"ש לב"ש?
קודם כל אני לוקח איתי את כל השנים ואת כל הניסיון שצברתי במועדון ואת כל הדברים שלימדו אותי, וחינכו אותי, ובעצם עשו אותי מי שאני היום. אני הולך למקום חדש, אני לא מצפה שיהיה אותו דבר ואני יודע שהדברים יכולים ללכת לכל מיני כיוונים, אבל אני מי שאני בזכות זה שאני עובד קשה, ואני מקווה לתת את כל מה שאני יכול על המגרש ולהצליח בדיוק כמו בק"ש.

איך תרגיש כשתעלה לשחק בעונה הבאה מול קריית שמונה?
אני עדיין לא יודע כיצד ארגיש בדיוק אבל אני יכול להגיד כבר עכשיו שאני בטוח אתרגש.

האם זה מלחיץ אותך לעזוב את המקום שבו גדלת, שחונכת בו?
אני חושב שלחץ זו לא ההגדרה הנכונה, אבל כמובן שיש לי חששות כמו כל מעבר וזה טבעי. יחד עם זאת אני בטוח בעצמי ובטוחשאשתלב כמי שאני כשחקן כדורגל וכאיש משפחה. צריך לזכור שאנחנו עושים את המעבר הזה ביחד עם המשפחה שלי ואני מקווה שיהיה בסדר.

מדברים המון על הבעייתיות בכמות הקהל של קריית שמונה, נראה שלך היה חיבור מיוחד עם הקהל..
קודם כל מבחינת כמות הקהל אז רואים שזה עדיין לא זה וחבל כי אני חושב שזה מה שחסר לקריית שמונה בשביל להיות מועדון מהמובילים בארץ.
הכי קל בעולם להתחבר לאנשים מקריית שמונה כי באמת קיבלתי פה הרבה מאוד אהבה והרבה מאוד חום ואני יודע שיש הרבה אנשים שקשה להם קצת שאני עוזב, זו החלטה לא קלה ולא פשוטה. אני חושב שמבינים אותי שהקריירה קצרה וצריך לתת בה הכל, קריית שמונה זה תמיד יהיה הבית שלי ותמיד יהיה למועדון הזה מקום חם בלב שלי.

האם אתה רוצה לומר משהו לשחקנים, לאוהדים, להנהלה, להודות למישהו?
אני מסיים פרק משמעותי בחיי הן בפן האישי והן בפן המקצועי, לדעתי הגיע הזמן להגיד תודה אחרי כל הדרך שעברתי פה במועדון מגיל 17, אני אומר תודה לכל מי שעזר גם כשהיה קשה, לכל מי שהאמין בי, לכל מי שלימד אותי והדריך אותי, ובעיקר לחבריי לקבוצה שבאמת קשה לי מאוד להיפרד מהם.לא קל לאנשים מבחוץ להבין את המרקם המשפחתי הזה שיש בקריית שמונה.

 

תודה רבה שיר ובהצלחה

שתף: