ראיון עם רועי קהת

ראיון עם רועי קהת

לקראת המשחק החשוב מול ביתר ביום שני, ראיינתי את רועי קהת קשר הקבוצה כדי שיספר על הכושר הטוב שהוא נמצא בו, על האוהדים ובסוף, 5 דברים שלא ידעתם על רועי קהת:

בשני אנו פוגשים את בית"ר ירושלים, קבוצה לא קלה עם קהל גדול,האם אתה חושב שנמשיך במומנטום החיובי?

אנחנו במומנטום חיובי,עשינו רצף של חמישה ניצחונות, אבל בית"ר היא קבוצה מצוינת, שנצטרך לבוא מרוכזים ומוכנים למשחק מולה כדי להמשיך את המומנטום החיובי. יש לנו צוות מקצועי מצוין שיכין אותנו למשחק ונבוא מוכנים.

 

במשחק נגד סכנין כבשת צמד. יש לך העונה 3 שערים בליגה,האם אתה חושב שתמשיך בכושר ההבקעה הטוב שלך גם במשחק מול בית"ר?

אני מקווה מאוד שכן, אחרי שכבשתי צמד מול סכנין זה נותן הרגשה טובה, אני מקווה שאמשיך לכבוש מול בית"ר אך הדבר החשוב ביותר הוא שהקבוצה תנצח.

 

עד כמה העובדה שהסגל נשאר זהה כמעט לזה מהעונה שעברה משפיעה עליכם?

העובדה הזו באמת עוזרת ומועילה,אנחנו מחוברים מאוד, הסגל הזה זה סגל שעשה עונה מצוינת שנה שעברה, אני מקווה מאוד שנצליח לעשות עונה טובה גם השנה.

 

מכבי ת"א והפועל ב"ש נמצאות בכושר טוב. שתי קבוצות ששיחקת בהן בעבר, ובשביל לשמור על המקום הראשון אנו צריכים לנצח אותם במחזורים הבאים, איך אתה מגיע למשחקים החשובים האלה מול הקבוצה שגדלת בה ומול הקבוצה שלא נתנה לך הזדמנות?

המשחקים האלה חשובים בשבילי ובשביל הקבוצה, האחת היא הקבוצה שבה גדלתי ונתנה לי המון, אבל עכשיו היא היריבה שלנו והדבר הכי חשוב זה להגיע לשחקים האלה מוכנים ולנצח אותם. שתי הקבוצות הן קבוצות שצמודות אלינו בטבלה ונמצאות בכושר טוב, אני מקווה מאוד שבמשחקים האלה נדע לעשות את העבודה, אבל אנחנו צריכים קודם לנצח את בית"ר ביום שני ואת פ"ת ביום שבת.

 

במשחקי הבית האחרונים הגיע קהל בכמויות יפות, עד כמה הקהל משמעותי בעיניך?

הקהל הוא גורם מאוד משמעותי, הוא נותן אנרגיות ודוחף אותנו קדימה, אני רוצה להאמין שהוא ימשיך להגיע בכמויות גדולות וימשיך לעודד אותנו לאורך כל העונה.

 

מה המטרות שלך באופן אישי לעונה הקרובה?

המטרות שלי הן בעיקר לתרום לקבוצה, לנסות ולהשתפר ממשחק למשחק, ולהרגיש שמעונה לעונה אני מתקדם.        

 

באיזה מקום לדעתך נגמור את העונה, והאם אפשר להפתיע את הליגה ולקחת אליפות?

זה עדיין לא הזמן לדבר על מקומות, כמובן שאנחנו שואפים לסיים בצמרת הגבוה, אבל על מקומות ספציפיים נוכל לדבר רק בשלבים הסופיים של העונה.

 

איך אתה מרגיש בקריית שמונה בכל המישורים. חברתית מקצועית?

ק"ש זה מקום שזכיתי להגיע אליו, אני מאוד שמח שאני פה. כשהגעתי השחקנים והצוות המקצועי ישר נתנו לי הרגשה של בית, והם קיבלו אותי בצורה הטובה ביותר, אני מרגיש כאילו אני פה הרבה זמן,ובאמת אני מרגיש פה מצוין. אני מקווה שאתרום עוד הרבה למועדון.

 

מה דעתך על העיר עצמה והתושבים?

העיר יפה מאוד והתושבים מאוד חמים. בכל מקום שאתה הולך אתה רואה שעוקבים אחרי הקבוצה ובאמת מפרגנים מכל הלב, וכיף להרגיש ככה. אני חושב שאלה הדברים שמייחדים את קריית שמונה.

 

5 דברים שלא ידעתם על הקשר ההתקפי שלכם, רועי קהת:

# הסדרות האהובות עליי הן: חברים ומשחקי הכס.
# המאכל האהוב עליי הוא קלסונס( מאכל שסבתא שלי מכינה פעם אחת בשנה, בשבועות)
# לאחרונה התארסתי לחברתי מזה שבע וחצי שנים, גיל.
# קבוצתי האהודה בחו"ל היא מנצ'סטר יונייטד.
# השחקן האהוב עליי בכל הזמנים הוא דיוויד בקהאם.

כתבתו של זיו מעוז.

שתף: