ראיון אישי עם רועי קהת

ראיון עם רועי קהת

ROEE

"האמנתי שאצא מקריית שמונה לאירופה"

רועי קהת בראיון פרידה לכתב האתר הרשמי, זיו מעוז, מספר על החוויות הגדולות במועדון, התחושות לקראת המעבר, ההתלבטויות ומשאיר גם מסר.

ברכות על המעבר לאוסטריה וינה.

תודה רבה, אני מאוד מתרגש זה חלום שהתגשם דבר ראשון אני רוצה להגיד תודה לקריית שמונה על השנה וחצי האחרונות. זו התקופה הכי טובה שלי בקריירה, ובאמת אני מודה לכולם להנהלה, לשחקנים, לאוהדים. אני מאחל למועדון הצלחה בהמשך הדרך ואני מקווה שהמועדון יצליח לשמור על ההישגים שהוא הגיע אליהם בשנים האלה.

האם זה חלום שהתגשם או שזה עוד שלב בדרך לחלום הגדול מבחינתך?

זה חלום שהתגשם, אבל זו תהיה קרש קפיצה שממנו אוכל לקפוץ יותר גבוה ולהגיע לרמות הגבוהות באירופה.

לדעתך, זה דבר ריאלי להגיע לרמות הגבוהות ביותר באירופה?

כמו שיודעים בשנים האחרונות היו רק שניים שלושה שחקנים שהגיעו לרמות האלה. זה דבר ריאלי אבל צריך לעבוד מאוד קשה ולהשתפר משנה לשנה ואני אעשה את כל מה שאני יכול כדי להגיע למעמדים האלה.

איך זה מרגיש להיות השחקן הישראלי הכי מבוקש בתקופה האחרונה?

(צוחק) לפעמים עושים הרבה רעש בתקשורת. עמדתי בפני החלטה לא קלה בכלל , אני עומד מאחורי ההחלטה שלקחתי ואני שמח שזו הבחירה שלי בסופו של דבר. זו הרגשה טובה לדעת שמעריכים אותך פה בארץ ושקבוצות גדולות רוצות שתשחק עבורן.

האמנת שתגיע מקריית שמונה לאירופה?

האמנתי שאני יכול לצאת לאירופה מקריית שמונה, האמנתי שאם אני אתן עונות טובות בקריית שמונה בסופו של דבר תבוא ההצעה ידעתי שאני צריך לעבוד קשה ולהשתפר המון כי באתי מהליגה השנייה. זה היה מסע מדהים והצלחתי בסופו של דבר להגיע לדבר שחלמתי עליו.

מה מבחינתך הרגע הגדול ביותר שלך במועדון?

הזכייה בגביע המדינה. הרגשתי תחושת סיפוק עצומה, כי בכל זאת הגעתי באמצע העונה, ובאמת עשינו מסע קסום בגביע המדינה אחרי שלקריית שמונה כבר הייתה אליפות ואז הצלחנו להשיג את גביע המדינה דבר שעוד לא היה למועדון. אי אפשר באמת לתאר את הרגשות ואת השמחה שהייתה באותם רגעים.

מה הדבר שעושה את קריית שמונה מועדון כל כך מיוחד מבחינתך?

אני חושב שזה הצורה שבה המועדון עובד, שהוא יודע לתת את הביטחון לשחקנים, וכולם מרגישים שהם חלק מהקבוצה, והמועדון הזה באמת מחובר מאוד, בין הצוות המקצועי לשחקנים יש חיבור כל כך טוב שבאמת עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר, מה שגורם לשחקנים להצליח.

מה בסופו של דבר הכריע את ההחלטה לחתום באוסטריה וינה ולא במועדונים אחרים בארץ?

היו הרבה שיקולים בעניין הזה בסופו של דבר מה שהכריע זה הרצון שלי לצאת לאירופה ולעשות את הצעד הזה שאני חיכיתי לו מאוד כל הקריירה.

מה התחושות לקראת המעבר למקום חדש?

תמיד יש חששות שעוברים למקום חדש, אבל אני הייתי שם עכשיו וזה נתן לי אנרגיות טובות ותחושות טובות מהאנשים במועדון. אני מאוד מתרגש ומאמין שאפשר לעשות שם דברים יפים.

מה מבחינתך תהיה ההצלחה בשנה הראשונה?

קשה לדעת, כי זה קשה לסמן מטרות מהתחלה, אנחנו נתחיל את העונה, אני מקווה שהקבוצה תיקח את הגביע ותשחק באירופה , אבל באמת אלה דברים שמגיעים עם הזמן.

האם יש מישהו שאתה רוצה להגיד לו תודה?

יש הרבה אנשים שאני חייב להם תודה. לאיזי שירצקי הבעלים, לברק שאימן אותי רוב התקופה, לבני עוזר המאמן, למאמנים המנטליים, ליוסי אדרי מנכ"ל הקבוצה, לעדי פרג' הדובר, לפיזיותרפסטים, לשחקנים, לקהל, למשפחה שדחפה אותי לכל אורך הקריירה ועמדה מאחורי, לאשתי, להורים שלי.

הסיפור שלך הוא תקווה להמון שחקנים צעירים בארץ, איזה מסר אתה יכול להעביר לשחקנים צעירים שחולמים להגיע רחוק כמוך?

להתמיד כל הזמן, להאמין בעצמך, לדעת שאם אתה תאמין בעצמך ותעבוד קשה ותשתפר בסוף יגיע הזמן שלך להצליח, ואף פעם לא להתייאש כי אם תגיע הזדמנות צריך לקחת אותה בשתי ידיים.


בהצלחה בהמשך הדרך!!!!!
[su_divider top="no" size="1" margin="5"]
כתבתו של זיו מעוז

 

שתף: