פותחים סופש באצטדיון קרית שמונה

לקראת המחזור הרביעי הפועל ת"א - ק"ש

logo_back

[su_divider top="no" link_color="#ffffff" size="1" margin="5"]
כתב האתר הרשמי,אביב אסור,עם כל הפרטים לקראת המשחק ביום חמישי הקרוב מול הפועל תל אביב.

בעוד יומיים יצא לדרך מפגש מעניין מאוד נגד קבוצתו של גיא לוזון. לקראת המשחק חשבתי להביט קצת לאחור בכדי לראות מה המפגשים נגד האדומה מתל אביב הניבו לנו וכמובן גם לראות מה צופן המשחק הקרוב.

אז ככה, משנת 2013 נפגשו הקבוצות 10 פעמים חלק מהמשחקים נגד האדומה מתל אביב צרובים בזכרון של כולנו כמו הארבע שתיים המפורסם עם שלושער של עמאשה בבלומפילד, הפסד כואב בחצי גמר הגביע עם מספרת מדהימה של ערן זהבי וכמובן משחק האליפות ההסטורי בו הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס וקריית שמונה חגגה אליפות!

בארבעה משחקים הנצחון הגיע לצפון ופעם אחת הוא הרחיק עד לתל אביב, כמחצית מהמפגשים הסתיימו ללא הכרעה, מעניין מה טומן בחובו המפגש הקרוב..

בחזרה ליום חמישי.
קריית שמונה מגיעה בתקופה טובה מאוד ומומנטום חזק למשחק כשמאחוריה כבר רצף נצחונות בליגה והעפלה לשמינית גמר גביע המדינה.
מהצד שני, בצל התקופה הקשה עם רצף של כשלונות והרבה בעיות הנהלה הפועל תל אביב מגיעה טיפה מעודדת בעקבות העפלה לשמינית גמר גביע המדינה, ככה שאין להקל ראש ביכולתם של שחקני הפועל מכיוון שברור כבר לכולם: הם יגיעו להלחם.

בשורות הקבוצות חלו מספר שינויים בשבוע האחרון.
בצד הכחול איזיקה אנדוסאל שוחרר לחופשה על מנת למצוא קבוצה, אך יחד עם זאת נכון לכתיבצ שורות אלה ישנו גם מצטרף אחד, חלוץ מבטיח בן 19, בשם: ג'ייקוב נג'וקו אשר מגיע אלינו מבית"ר ת"א וצפוי להכלל בסגל הקבוצה בחמישי.

מנגד כאמור, הקבוצה האדומה עברה טלטלה עזה השבוע בעקבות הליכים משפטיים, 9 נקודות הורדו ממאזנם ושחקניה אינם יודעים מה צופן להם העתיד.
לא צריך להיות חכם גדול כדי לדעת שלחלקם זה המשחק האחרון לתת את הכל על מנת למצוא קבוצה טובה יותר עם חוזה מתאים אם כאשר יקבלו את הודעת השחרור. כמו שזה נראה הולך להיות קרב סופר מעניין נקווה רק שבסיומו יהיו אלה הכחולים שיאותתו על פתיחת חגיגות הסופש.

יום חמישי בשעה 20:00,
איצטדיון עירוני קריית שמונה.
צובעים את הקרייה בכחול!

כתב: אביב אסור

שתף: