,

עדכונים ממירלו: הערב ב20:00 משחק אימון מול קראדיף סיטי. חסארמה יצפה בסלובן ליברץ. מערכת ג'י פי אס הצטרפה לאימונים.

שחקנים

עדכונים ממירלו: עירוני איתוראן קריית שמונה תצא היום למשחק אימון שני במסגרת מחנה האימונים בהולנד, הפעם המשחק יתקיים בעיר "פוטן" שבהולנד מול קבוצת קראדיף סיטי שנמצאת גם היא במסגרת מחנה האימונים שלה בהולנד.

בנתיים במירלו, שוקד הצוות המקצועי בראשות סאלח חסארמה בהכנת הקבוצה לקראת המשחק מול סלובן ליברץ ביום חמישי הבא (30.7.15) זאת כאמור תוך  בנייה והכנת הקבוצה לעונה הקרובה כולה, הכנה אשר כוללת בין היתר, עבודה טקטית מרובה, שילוב והטמעת שיטת המשחק של הקבוצה לשחקני הרכש החדשים של המועדון.

על אף העובדה שקריית שמונה היא הקבוצה היחידה בארץ שעורכת מידי שנה מחנה אימון מקדים המתעסק רובו ככולו בכושר גופני, לשחקנים אין מנוחה מעבודה פיזית קשה בייחוד עכשיו, כאשר החל מהיום הראשון במחנה במירלו התווספו לכל האימונים גופיות מיוחדות בעלות מערכת ג'י פי אס אשר בודקת מאות נתונים פיזיולוגיים על כל שחקן בהפרד במהלך אימון ומשחק. את המערכת רכש המעדון מחברת: statsports אשר נחשבת לחברה המובילה בתחום ובין לקוחותיה ניתן למצוא את: ברצלונה, יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד ועוד..

צוות הקבוצה עם המערכת החדשה     הצוות המקצועי עם המערכת החדשה

חסארמה יצפה בסלובן ליברץ

מעבר למידע, לחומרים והדי וי די אשר נאספים על יד הקבוצה בכל הנוגע לקבוצה הצ'כית, הצוות המקצועי וסאלח חסארמה בראשו, צפויים  להגיע לצ'כייה ולצפות במשחק הליגה הראשון של ליברץ ביום ראשון הקרוב באצטדיון הבייתי שלה. יהיה זה מחזור פתיחת העונה של הליגה הצ'כית לאחר שסלובן עצמה כבר שיחקה השבוע את משחקה הראשון העונה במפגש הסופר קאפ מול האלופה פילזן בו גברה פילזן בתוצאה: 2-1.

עדכונים חיים הערב ב20:00 בעמוד הפייסבוק של המועדון

כאמור הערב ב20:00 (שעון ישראל) יתקיים משחק האימון השני של הקבוצה במסגרת מחנה האימון והפעם מול קראדיף סיטי. עדכונים חיים מהמשחק יועברו בעמוד הפייסבוק הרשמי של המועדון. ביום שישי הקרוב תקיים קריית שמונה את משחק האימון האחרון שלה בהולנד מול קבוצת בני יהודה ת"א.

שתף: