סיקור ק"ש – הפועל כפ"ס

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

משחק בית ראשון באצטדיון בקריית שמונה בעונת 17\16, לאחר שמשחק הבית הראשון התקיים באצטדיון בעכו. מספר מועט של קהל הגיע לעודד את הקבוצה במשחק מול כפ"ס
אנחנו מגיעים אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות עם מטרה להשיג ניצחון ראשון בגביע הטוטו אשר יהיה צעד גדול בדרך להבטחת השלב הבא.
המאמן מוטי איווניר ממשיך לשחק במערך של שלושה בלמים שלושה שחקני קישור ושני שחקנים בחוד

בדקה ה-18 אחרי דקות ארוכות של הנעת כדור איטית, הגיע מצב שסיכן את השער של כפר סבא. ברוסו מרים כדור טוב מהאגף השמאלי אשר מגיע לקריאף שנוגח מתוך הרחבה כדור חלש שעובר על יד הקורה של קדוש.

המחצית הראשונה הייתה חלשה ללא הרבה מצבים ליד השער, כאשר קריית שמונה שולטת בכדור רוב הזמן וכפ"ס מסתגרת.

דקה חלפה מפתיחת המחצית השנייה וכבר הגיעה הזדמנות, אזולאי קיבל כדור עומק יפה ובעט לעבר המסגרת של קדוש אך שוער הרכש של כפר סבא היה עירני והדף את הבעיטה לקרן.

בדקה ה-66 אחרי מחצית שנייה משעממת ונטולת מצבים הגיעה קרן של עבאד אשר הגיעה לקאסיו פרננדז, אך הנגיחה של הבלם הברזילאי הייתה חלשה ונעצרה בקלות על ידי קדוש.

בדקה ה-75 כפר סבא הגיעה למצב בתוך הרחבה, הכדור נראה כאילו הוא כבר נכנס לשער אך הצלה הרואית של ניצן הצילה את ק"ש מספיגה.

המשחק מסתיים בתוצאה מאופסת. משחק מאוד מאכזב מכיוון שהקבוצה החדשה שנבנתה בקיץ נבנתה עם הרבה ציפיות שלא מומשו במשחק היום מול יריבה חלשה יחסית. אני מקווה שגם יכולת כיבוש השערים תשתפר וגם שכמות האוהדים במשחקים תעלה לקראת משחקי ההכרעה של שלב הבתים.

שבוע טוב ובהצלחה!!

כתבתו של זיו מעוז.

שתף: