סיקור משחק קרית שמונה – בני סכנין

סיקור מחזור 7: עירוני קרית שמונה - מכבי חיפה

במסגרת המחזור ה-12 השתיים נפגשו לדרבי צפוני בין שתיים מהקבוצות הכי לחוצות בליגה. שתיהן לא ניצחו בארבעת המשחקים האחרונים, קרית שמונה לא כבשה שער מאז המחזור השמיני והגיעה למשחק אחרי הפסד ביתי לא אופייני למכבי פ"ת. מנגד, מעמדו של אלי כהן בסכנין היה מעורער מאוד, אוהדי הקבוצה מחאו נגד המאמן לפני שריקת הפתיחה וקראו לעברו קריאות התפטרות.

הרכבים:

קרית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, חן דלמוני ,וובה בראון, רועי שוקרני, אופיר מזרחי, עדן שמיר , אחמד עאבד, עידו אקסברד.

בני סכנין: רן קדוש; עלי עותמאן, אברהם פאס, איציק כהן, איהאב שאמי, חאלד חלאיילה, דייגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי , וויאם עמאשה.

בדקה ה-10 מוגרבי מוצא את עצמו חופשי ברחבה של חיימוב, מוגרבי מעביר כדור רוחב טוב אבל גלישה טובה של בראון מוציאה את הכדור לקרן. בדקה ה-19 כדור עומק טוב של מזרחי מגיע לאקסברד אשר מגיע למצב טוב, אבל בועט מעל המשקוף של קדוש.

בדקה ה-25 נשלף צהוב לעבר איציק כהן(3) מבני סכנין.

בדקה ה-30 עמאשה(14) כובש לזכות סכנין, 1-0 לבני סכנין.

בדקה ה-38 טעות קשה של הגנת ק"ש משאירה את אזולאי(9) מול חיימוב, ואזולאי מרשית. 2-0 סכנין.

בדקה ה-41 חילוף כפול אצל ק"ש. דלמוני(6) יוצא ובלילתי(16) נכנס, שמיר(18) יוצא ואוסטוינד(10) נכנס.

המחצית נגמרת בתוצאה 2-0 לבני סכנין, כשק"ש נראית רע, מבולבלת, כמעט ולא מצליחה להגיע למצבים ממשיים, ונראה שהשער רחוק מאוד.

בדקה ה-53 עמאשה(14) יוצא בסכנין ונכנס מוסא(23).

בדקה ה-60 בראון(15) יוצא ואוגו(9) נכנס.

בדקה ה-69 נשלף צהוב לעבר אלקיים(14).

בדקה ה-75 ז'אורז'יניו(52) יוצא וחסינוביץ'(44) נכנס.

בדקה ה-80 אזולאי(9) יוצא ואליחן(77) נכנס.

המשחק נגמר בתוצאה 2-0 לבני סכנין, זהו ההפסד השני ברציפות שלנו, אני חושב שאנחנו חייבים לשנות גישה ולשחק כדורגל אחר אם אנחנו רוצים לסיים את העונה בפלייאוף העליון.

שבוע טוב לכולם ובהצלחה!

 

כתבתו של זיו מעוז

שתף: