סיקור מחזור 20 :עירוני קרית שמונה – מכבי חיפה

בעיני המתבונן: סיקור משחק מנקודת מבטו האישית של כתב האתר בצלאל חבובה

במסגרת המחזור ה-20 של ליגת ווינר בכדורגל, מכבי חיפה מארחת את ק"ש למשחק אמצע טבלה חשוב מאוד אשר המנצחת בו תתרחק מהתחתית ותעשה עוד צעד לעבר הפלייאוף העליון.
קרית שמונה מגיעה למשחק אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות(הפועל חיפה, הפועל רעננה) בידיעה שניצחון ישמור את המקום השביעי מחזור נוסף ויקרב אותה 3 נקודות בלבד מהמקום הרביעי. מכבי חיפה מגיעה למשחק בידיעה שניצחון יביא אותם למקום הרביעי בטבלה והם יהיו עם 30 נקודות, אבל רק במידה וינצחו.

בדקה ה-7 משום מקום זה הגיע, ברונו קוניה עם הרמה נהדרת מוצא את אמוטו שכובש שער נהדר עם הראש וקובע 1-0 לק"ש!
במשך המחצית הראשונה נרשמו כמה החמצות בשני צידי המגרש, בצד הירוק בניון הגיע ל-2 מצבים נהדרים אך זועבי היה במקום הנכון ומנע מבניון כיבוש. בצד השני לויטה עצר את קוניה במצב של אחד על אחד.
בדקה ה-63 אמוטו(29) כובש השער יוצא, וראלי(21) נכנס.
בדקה ה-66 נשלף כרטיס צהוב לעבר עודד אלקיים(14).
בדקה ה-68 קוניה לא מנצל טעות איומה של דגני ושולח את הכדור לחוץ.
בדקה ה-72 נשלף צהוב גם לעברו של קוניה(37).
בדקה ה-76 נשלף צהוב גם לעבר צלישר(16) בהופעת הבכורה שלו.
במשך המחצית השנייה זועבי הדף כמה כדורים מסוכנים מאוד ומנע שוויון.

המשחק נגמר בניצחון חוץ גדול על מכבי חיפה. זהו ניצחון חשוב מכיוון שהתקרבנו לצמרת והכי חשוב, התרחקנו מהתחתית. החזקנו מעמד בסוף ולא נכנענו ללחץ של מכבי חיפה. צריך לשמור על הניצחון הזה וללמוד ממנו למשחקים הבאים כדי לעלות בסופו של דבר לפלייאוף העליון.
במשחק היום לא היה מצטיין אחד למרות שזועבי היה נהדר, צלישר בהופעת בכורה היה טוב, אבל היום כל הקבוצה הביאה את הניצחון, שיחקנו עם הלב, עם הנשמה, נלחמנו על כל כדור, ובסוף ניצחנו בצדק.

מכבי חיפה: אוהד לויטה, אוראל דגני, מארק ואליינטה, דקל קינן, טאלב טוואטחה, עטאא ג'אבר, נטע לביא, לודוביק אוברניאק, יוסי בניון, חן עזרא וגליינור פלט.

עירוני קרית שמונה: מהדי זועבי, עודד אלקיים, דין מימוני, לואיס גוטיירס, דניאל בורחל, רועי שוקרני, עדן שמיר, עומר צלישר, אופיר מזרחי, ברונו קוניה ואוסטין אמוטו.

שבוע טוב ובהצלחה!

כתבתו של זיו מעוז

שתף: