,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד מכבי פתח תקווה

עירוני "איתוראן" קריית שמונה אירחה הערב (ראשון) את מכבי פתח תקווה, בידיעה שניצחון יבטיח באופן כמעט סופי את ההישארות כשהפער מהקו האדום יעמוד על 11 נקודות. מנגד, האורחת שמצויה במרחק 4 נקודות בלבד מהמקום המוביל לליגה לאומית יודעת כי כל נקודה שווה עולם ומלואו עבורו. בתוך כך, המחצית הראשונה נפתחה בגישושים מצד שתי הקבוצות, כששער של יואל אבוחצירה בדקה השמינית נפסל בטענה לעבירה. כמו כן, החמצת ענק של גרסיה עמוק בתוך המחצית הותירה את התוצאה בעיניה, כשהאורחת כלל לא סיכנה את שערו של ברטקוש. מחצית שנייה , ללא הרבה אירועים אך, עם סיום דרמטי. המלאבסים עלו ליתרון ארבע דקות לסיום ובדקה התשעים פנדל של מורסיו פוגש את המשקוף. הפסד כואב, ששומר את הפער מהקו האדום על כשמונה נקודות.

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:
דקה 8: לאחר דקות ראשונות של גישושים, הזדמנות הראשונה במשחק נפלה לזכותה של המארחת, כשבעיטה של עדן שמיר פגעה בשחקן אורח, ממנו הכדור ניתעז אל יואל אבוחצירה שבעט לרשת אך פגע, בגיגי בדרך והשער נפסל בטענת עבירה מוצדקת.

דקה 24: בעיטה חופשית לזכותה של מכבי פ"ת, את האחריות לקח גידי קניוק שמעשרים מטרים בעט בסמוך לקורת השער, הכדור פגע בחומה בדרך ויצא לקרן שלא הובילה למצב מסוכן.

דקה 30: המהלך היפה במשחק עד כה , התחיל ברגליו של לוי גרסיה שהחליף דאבל פס עם סמואל בראון. גרסיה שקיבל בשנית את הכדור עבר בין כל שחקני ההגנה של פתח תקווה אך, משלושה מטרים בעט לפינה כדור חלש אותו גיגי בהצלה גדולה הוציא לקרן. מהלך שהיה כתוב עליו שער פספוס גדול.

דקה 31: בחלוף דקה אחת בלבד, שוב האריות הכחולים איימו על השער הפעם היה זה איסמעיל ריאן שבבעיטה חופשית סובב בסמוך לקורת שערו של גיגי.

מחצית שנייה:

דקה 46: שוב זו קריית שמונה שמגיעה להזדמנות טובה, יואל אבוחצירה הוריד כדור לסמואל בראון שמשפת הרחבה בעט כדור שטוח שנדהף על ידי גיגי.

דקה 51: נגיחה של עדן שמיר תעתה בהגנת האורחת כשיואל אבוחצירה היה ערני ומצא עצמו במצב קורץ ובעט חופשי מתוך הרחבה היישר לגופו של גיגי שקלט את הכדור, עוד פספוס ענק לאריות הכחולים.

דקה 85: מכבי פתח תקווה עולה ליתרון, בעיטה חלשה של ארמנדו קופר ניצלה מספר טעויות בהגנה ופגעה בקורה וחדרה לרשת.

דקה 89: קריית שמונה מחמיצה כדור עונשין מ-11 מטרים כשמורסיו בועט למשקוף אחרי הכשלה על לוי גרסיה ברחבה.

דקה 90:  בעיטה של בארי מתוך הרחבה פגשה את המשקוף והלכה לחוץ.

כאמור, בשבוע הבא פגרת נבחרות כשבעוד שבועיים נפגוש את מ.ס. אשדוד במשחק חוץ בו נהייה חייבים שלוש נקודות על מנת להבטיח את ההישארות בליגה באופן סופי.

 

כתב: דור ביטון

שתף: