,

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל תל אביב

סיקור המשחק: עירוני קריית שמונה נגד הפועל תל אביב

עירוני "איתוראן" קריית שמונה אירחה אחה"צ את יריבתה לתחתית הפועל ת"א למשחק חשוב מאוד, ובתום משחק מותח וצמוד הצליחה לגבור 1-0 על הפועל ת"א. כמו כן, מאמן הקבוצה תומר קשטן ועוזרו רשמו ניצחון ראשון במשחק הבכורה שלהם על הקווים . בתוך כך, מחצית ראשונה רעה של שתי הקבוצות הסתיימה ללא שערים, כשמירב האירועים ב-45 דקות הראשונות היו פציעות של שחקנים. אל המחצית השנייה, ראינו את חניכיו של קשטן רעבים להכריע את התתמודדות ובדקה ה-66 סוף סוף הצליחו למצוא את הרשת בשער יקר שהקנה שלוש נקודות. עד לסיום, האריות הכחולים בעיקר התגוננו ויצאו למתפרצות קטלניות שאם קצת יותר ריכוז היו נגמרות עם כדור ברשת.

מהלך המשחק:
מחצית ראשונה:
דקה 2: פריצה של לוי גרסיה מהאגף השמאלי הסתיימה בכדור רוחב מסוכן שפספס במעט את רגלו של מוחמד שכר.

דקה 16: הגבהה טובה של ואלון אחמדי מכ-25 מטרים מגיעה אל ראשו של עדן שמיר שנוגח מדויק אך חלש מידי ורובי לבקוביץ' קולט את הכדור ללא בעיה.

דקה 20: אחמד אעבד אקס קריית שמונה מגיע למצב משמעותי ראשון לזכות הפועל תל אביב, כאשר הוא פורץ מהאגף השמאלי ומעשרה מטרים שיחרר בעיטה שחלפה מעל משקוף שערו של ברטקוש.

דקה 22: עוד הגבהה נהדרת של ואלון אחמדי הגיעה אל ראשו של לוי גרסיה שנוגח טוב והכדור חומק סנטימטרים ספורים מקורת השער, כמעט וזה היה הראשון של המארחת.

דקה 30: פריצה טובה של המגן אורי מגבו שעבר שני שחקנים השתחרר לבעיטה מתוך הרחבה ובעט חזק מעל לשער.

מחצית שנייה:
דקה 61: כדור רוחב מצוין של אבו עביד מאגף ימין הגיע היישר אל רגלו של שכר, שמחמישה מטרים בהחמצת ענק בעט מעל המשקוף.

דקה 66: שער! כדור חופשי אדיר של ואלון אחמדי מוצא את ראשו של עידן נחמיאס שבנגיחה קשתית מעל לבקוביץ' שייצא רע , מעלה את חניכיו של קשטן ליתרון.

דקה 89: יציאה לא טובה של לבקוביץ' שאיגרף היישר אל רגלו של חלוץ ק"ש רותם חטואל שבעט מכ-16 מטרים אך הכדור נבלם בדרכו לשער על ידי הגנת הפועל תל אביב.

סיום המשחק: ניצחון בכורה לתומר קשטן ושלוש נקודות חשובות מאוד עבור הקבוצה שבניצחון קטן גדול 1-0 על הפועל ת"א מעלה את מאזנה ל-20 נקודות ושבה חזק אל מאבקי הכניסה לפלייאוף העליון.

כמו כן, בשבוע הבא תתארח הקבוצה בטדי אצל בית"ר ירושלים לעוד משחק חשוב מאוד בין שתי קבוצות שצמודות בטבלה, המשחק יתקיים ביום ראשון בשעה 20:30. בנוסף, כשלושה ימים לאחר המפגש בטדי תצא הקבוצה למשחק חוץ נוסף הפעם בשמינית גמר גביע המדינה אצל מ.ס. כפר קאסם מליגה א' דרום.

 

כתב: דור ביטון

שתף: